Anonym (K) skrev 2018-01-31 18:25:37 följande:
Om de VILL ha sex med varandra...
Problemet med din resonemang är om kunden inte är tankeläsare vet han inte om hen har sex med någon som vill ha sex för pengar eller om hen våldtar en trafficingoffer.
Ofta ser man inte skillnaden , alla hallickar slår inte kvinnorna gul och blå på utsidan , utan många hotas genom familj och barn , eller misshandlas på väldigt utstuderade sätt som inte syns.
En tjej jag pratade med fick till exempel en järnrör uppkört i underlivet och blev slagen i livmodertappen flera gånger.
Det lämnar inga spår på utsidan...
Hon har naturligtvis sagt till kunderna att hon säljer sex frivilligt och älskar sex och pengar...
Det finns absolut kvinnor som säljer sex frivilligt , men det är bara kvinnan själv vet varför hon säljer sex.
Jag tycker mycket mer synd om alla traffickingoffer jag träffade via mitt jobb som utsattes för våldtäkter och tortyr än bittra män som inte får ligga.
Alla branscher har en mörk sida, kunden som köper kläder är inte heller tankeläsare och vet inte vilka små barnhänder i någon swetshop i asien som sytt hens kläder.
Ofta ser man inte skillnaden, sömmarna ser likadana ut, alla klädkedjor har inte skyltar där det står gjort med barnarbete på
Fisken du köper i butiken står det inte heller fulfisk eller snällfisk på
Japp det finns många som säljer sex frivilligt, därför är det dumt att generalisera och utgå ifrån att alla är trafficking offer.
Ja det är absolut synd om alla människor som far illa, men det är inte enbart bittra som inte får ligga, en hel del av dem är glada men lite smått sjuka män som får ligga plenty hemma men vill kunna göra saker frugan inte går med på.
Sen har vi ju också ett antal både kvinnor och män som åker utomlands och knullar friskt där. Men det pratas det inte så mycket om, jag menar hur frivilligt är det för fattiga 20 åriga Mwabe i gambia att kulla feta greta som är på "semester"?