• Anonym (??)

Han måste runka

Min man och jag har ett bra sexliv, men vissa korta perioder är min man bortrest pga sitt jobb.

Han brukar runka då. Anledningen säger han är att han får ont i pungen annars? Som nu, så sa han att han var tvungen att runka för att det gjorde ont. Stämmer det?

• Svar på tråden Han måste runka
  • Anonym (??)
    Anonym (Ont) skrev 2018-02-05 09:13:15 följande:

Det stämmer. Det är ingenting man bara säger.

Jag är också borta från frun ibland pga jobbet och då måste jag runka för att inte få ont i pungen. 5 dagar är ungefär gränsen sedan blir jag öm om jag inte fått utlösning. Och det tilltar för varje dag som går. Jag kan lova att det inte är kul eller skönt att runka när pungen värker men man måste göra det för att bli av med smärtan. Annars blir det bara värre.

När jag var ung så skötte kroppen om det hela genom att jag fick nattliga utlösningar i samband med drömmar, om jag inte haft sex eller runkat på några dagar. Men det försvann gradvis i 25årsåldern och efter det har jag aldrig fått utlösning när jag sovit.

Tack snälla för ditt svar!
  • Anonym (Blueballs...)

Ja, han behöver tömma. Annars får han blueballs...

• Anonym (ww)
    Anonym (Ont) skrev 2018-02-05 09:13:15 följande:
    Det stämmer. Det är ingenting man bara säger.

Jag är också borta från frun ibland pga jobbet och då måste jag runka för att inte få ont i pungen. 5 dagar är ungefär gränsen sedan blir jag öm om jag inte fått utlösning. Och det tilltar för varje dag som går. Jag kan lova att det inte är kul eller skönt att runka när pungen värker men man måste göra det för att bli av med smärtan. Annars blir det bara värre.

När jag var ung så skötte kroppen om det hela genom att jag fick nattliga utlösningar i samband med drömmar, om jag inte haft sex eller runkat på några dagar. Men det försvann gradvis i 25årsåldern och efter det har jag aldrig fått utlösning när jag sovit.
    Kvinnor kan också få nattliga pollutioner. Jag brukar få det 1-2 gånger i månaden, under rätt fas i menscykeln. Bara lite FYI.

Fast det är nog inte likvärdigt med att få blåbollar när jag tänker efter. Är ju inte direkt så att kvinnor får ont i könet om de låter bli att röra vid det. Tacksam för detta faktiskt. Onani är så ovärdigt och egocentriskt. 
  • Anonym (Kl)

100% nödvändigt om man ska fungera som en vettig människa iväg från frun

• Anonym (Litemärkligt)

Låter väldigt märkligt att han skulle få ont i pungen om han inte får runka och tömma. Obestämd Tror han försöker bortförklara bara för att han kanske tror att du inte tycker det är okej att han runkar. 
    Klart man måste runka det är ju skönt och härligt att få tömma lite i sin ensamhet. 
    Onanera är väldigt viktigt i sexlivet med.
    Och du har ju inga problem med att han runkar. Glad
    Vet han om att du onanerar om du nu gör det? För jag kan ju tro att du har dina egna stunder med sig själv och leker. Flört

• Anonym (Noel)

Absolut nödvändigt annars blir det för tungt. /3 barns farsa m fam.

Ps önskade att frun gjorde detsamma lite då och då 

• Anonym (Blueballs...)
    Anonym (Noel) skrev 2024-12-09 13:29:48 följande:

Absolut nödvändigt annars blir det för tungt. /3 barns farsa m fam.

Ps önskade att frun gjorde detsamma lite då och då 

Hjälper hon dig att tömma?
  • Anonym (Säcken)

Stämmer 100%
    Jag får ont i pungen och bultande kön om de inte tömma på länge. Olika för alla.

Gör som tomten och töm säcken

• Anonym (Blueballs...)
    Anonym (Säcken) skrev 2024-12-09 21:12:53 följande:

Stämmer 100%
    Jag får ont i pungen och bultande kön om de inte tömma på länge. Olika för alla.

Gör som tomten och töm säcken

Ja, du vill ju inte ha blueballs...
  • Anonym (Hejsan)

Om man har prostatainflammation eller sädesblåseinflammation så kan det göra ont om man inte runkar. Det beror på att det trycker på, när man inte har tömt.

• Anonym (Noel)
    Anonym (Blueballs...) skrev 2024-12-09 20:10:44 följande:
    Hjälper hon dig att tömma?
    Nej nej det får jag sköta själv. Men hon kan ändå gnälla lite för att jag gör det.
Svar på tråden Han måste runka