• Anonym (Rumpeliza)

Kvinnans rumpa- tändande?

Undrar bara generellt varför killar är så galna i en kvinnas bakdel?!

Och vilken storlek tänder er mest, och i vilket sammanhang?

Min killkompis kollar oftast på smala tjejer när han ser porr men i verkligheten vill han gärna ha kvinnligare(större) rumpor.

Vad säger ni?

• Svar på tråden Kvinnans rumpa- tändande?
  • skånekillen999

är själv en kille som älskar fylliga kvinnorumpor:)

dock tror jag det är delat på 50/50 mellan rump o bröstkillar:)

Själv då? har du en fyllig bakdel?:)

• Anonym (Man)

Stor, rund, fyllig, mjuk med lagom gung och daller när hon går. Gärna så pass att hon känner det själv.

Bara att ha handen på en sådan rumpa när hon går gör en sprängkåt.

• Anonym (Småland72)

Jag tänder inte direkt på rumpan som sådan.

Men gillar att kolla in en jeanshäck.. där jeansen sitter snyggt över rumpan.

Kollar gärna in tjejens hyresvärdinna, kvinnliga kollegorna.
    Finns ju inget bättre att kolla in när de börjer sig lätt framåt mm

• Jonnynilsson

Vet inte varför men jag har svårt att ta blicken från en snygg välformad rumpa som fyller ut ett par tighta jeans. 

• Anonym (Rumpfixerad)

Har alltid tänt på runda stora skinkor som gungar rejält när kvinnan går. Var oskuld ända tills jag var 28 men den första tjej jag hade hade precis en sån rumpa. Glömmer aldrig första gången jag höll den och kände den gunga i mina händer. Jag kom stenhårt i brallorna efter några sekunder bara. Har förstås lärt mig kontrollera det bättre nu men lika sexigt är det fortfarande med såna rumpor.

• Chefen1985

Jag skulle säga att den perfekta rumpan beror helt på hur tjejen ser ut i i övrigt. En smal liten tjej är oftast finast med en fast liten rumpa, medans en kurvig tjej oftast är finast med en bred mjuk fin rumpa.

Varför rumpan är så tilldragande är svårt att svara på, men jag skulle säga att alla kurvor är tilldragande och rumpan är en väldigt stor del av sådana. ;)

• Pretorian IV

Vi män är skapade sådana, att tända på bröst och fyllig rumpa. Det är därför kvinnor utvecklar sina former i puberteten, för att dra till sig uppmärksamhet ifrån män.

Svårare än så är det inte.

• Anonym (Rumpan)

Rumpan ska vara fast och vältränad, som resten av kvinnan

• Anonym (dubbelmacka)

Min tjej älskar när jag tar strypgrepp om henne och är våldigt hårdhänt, ibland örfilar, trycker nere henne och rövknullar henne efter en ordentlig uppvärmning, sen dubbla henne med nån dildo hon kommer garanterat inom 5 minuter med kraftiga slidspasmer och skriker ut högt haha stackars grannar, men vi hör när de knullar också och vi skrattar mest åt varandra när vi träffas i trapphuset.

Dock gillar hon inte inte analt om vi kör vanligt lugnt sex utan endast när jag kastar runt henne i sängen och är hårdhänt.

Svar på tråden Kvinnans rumpa- tändande?