• Anonym (Rumpeliza)

Kvinnans rumpa- tändande?

Undrar bara generellt varför killar är så galna i en kvinnas bakdel?!

Och vilken storlek tänder er mest, och i vilket sammanhang?

Min killkompis kollar oftast på smala tjejer när han ser porr men i verkligheten vill han gärna ha kvinnligare(större) rumpor.

Vad säger ni?

• Svar på tråden Kvinnans rumpa- tändande?
  • Anonym (/Fifi­FiFilu­ringar­/)

Varför? Enkelt. Egenligen gillar många män analt sex och skulle därför dra fördel av att ha sex med varandra istället för pryda kvinnor som behöver känna sig älskade för att på samma sätt ta i baken. Vad som hindrar många män är macho-stämpeln som kommer från dom själva och kvinnorna. En "riktig" man sätter inte på andra män...även om han hade gått sin lust till mötes.

• Anonym (Man)
    Anonym (/Fifi­FiFilu­ringar­/) skrev 2018-02-01 17:51:03 följande:

Varför? Enkelt. Egenligen gillar många män analt sex och skulle därför dra fördel av att ha sex med varandra istället för pryda kvinnor som behöver känna sig älskade för att på samma sätt ta i baken. Vad som hindrar många män är macho-stämpeln som kommer från dom själva och kvinnorna. En "riktig" man sätter inte på andra män...även om han hade gått sin lust till mötes.

Vilken bullshit! Älskar mulliga kvinnorumpor men är 100% ointresserad av analsex.
    Anonym (Man) skrev 2018-02-01 17:54:21 följande:

Vilken bullshit! Älskar mulliga kvinnorumpor men är 100% ointresserad av analsex.

Jag har inte sagt att det gäller alla men jag tror vi flesta med penis gillar trångt utrymme med en del friktion.
  • Anonym (Rumpeliza)

Vad trevligt med så många kommentarer????

Det verkar som om de flesta föredrar storleken större på en kvinnorumpa.

Det stör alltså inte er att en stor rumpa eventuellt gör det svårare att komma in i vissa ställningar och/eller kan ha lite fler skavanker som celluliter?

• Anonym (Olika)

Älskar en kvinnas rumpa om den inte har celluliter

• Anonym (U2)
    Anonym (Rumpeliza) skrev 2018-02-02 00:13:27 följande:

Vad trevligt med så många kommentarer????

Det verkar som om de flesta föredrar storleken större på en kvinnorumpa.

Det stör alltså inte er att en stor rumpa eventuellt gör det svårare att komma in i vissa ställningar och/eller kan ha lite fler skavanker som celluliter?

Kvinnorumpor är gudomligt vackra, stora som små. De kan gärna vara hur härligt stora som helst, dallra och ha celluliter och grejer, så är man i sjunde himlen. Skulle det bli svårt med ställningarna så är det något man mer än gärna tar på köpet när man får så mycket annat.
  • Anonym (Jonna)

Så min gummirumpa räknas alltså inte då..nä nä..

• Pretorian IV
    Anonym (/Fifi­FiFilu­ringar­/) skrev 2018-02-01 18:02:21 följande:

Jag har inte sagt att det gäller alla men jag tror vi flesta med penis gillar trångt utrymme med en del friktion.

Nu spelar ju lokaliseringen på utrymmet ganska stor roll...

Bara för att det rent tekniskt skulle gå lika bra att knulla getter och hundar, så är de allra flesta helt ointresserade av det.
    Pretorian IV skrev 2018-02-02 13:02:33 följande:

Nu spelar ju lokaliseringen på utrymmet ganska stor roll...

Bara för att det rent tekniskt skulle gå lika bra att knulla getter och hundar, så är de allra flesta helt ointresserade av det.

Hur många tänker tanken bara för att det är trångt?? Värdelös jämförelse att dra in djur va fan.
  • Anonym (Lady)

Det är inte bara män som gillar stora rumpor, även kvinnor gillar snygga rövar på andra tjejer och vältränade rövar på killar

Svar på tråden Kvinnans rumpa- tändande?