Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Mitt tålamod med feminister är slut

De vill ha ännu fler fördelar. 

• Anonym
    Anonym (M) skrev 2024-09-25 04:45:49 följande:

Skaffa utländsk tjej, inte från västvärlden. de är feta, saknar identitet och värderingar och spyr ur sig denna frustration på alla i dess väg gärna de män de blivit itutade att hata. De kan ha varandra, jag och mina vänner väljer utländska riktiga kvinnor. 

Från vilket land? 
  • Anonym
    Anonym (Kan vara åt båda håll!) skrev 2024-09-25 09:58:45 följande:
    Precis som många svenska kvinnor som tycker att svenska män är mesiga och inte är speciellt manliga utan "velor" män som inte beter sig som riktiga män och därför väljer utländska män, är många kvinnor som väljer män ifrån andra länder.
    Eller att utländska kvinnor backar när svenska män inte beter sig som män i deras länder där mannen är just familjeförsörjare och inte ska dela 50/50 på ekonomi och annat utan att kvinnan får vara just kvinna och vara hemma med barn osv.

Men det är ju det som är bra, man väljer det som passar en själv.

Dock väljer ju fortfarande svenska män och kvinnor varandra, för det är ju inte så att alla svenska män är likadana och alla svenska kvinnor likadana.

Sen är ju svenska kvinnor vänner med dom kvinnorna ifrån dom länderna du radar upp. På mina jobb och i bekantskapskretsen umgås svenska kvinnor med kvinnor just ifrån Bolivia, Chile, Indien, Kina, Ryssland och Serbien. Det är nog bara Mongoliet jag inte vet någon kvinna som känner någon därifrån.
    Man är vänner så det är ju inte svenska kvinnor mot utländska och paren där kvinnan eller mannen är ifrån ett annat land umgås ju med par där bägge är svenska. Barnen umgås med barn där föräldrarna är svenskar.
    Vet inga par som håller sig undan svenskar utan man är vänner.
    Feminismen har verkligen förstört både kvinnor och män. Framförallt män om inte tillåts vara män. 
  • Anonym

Feminismen har startat ett könskrig. 

• Anonym
    Anonym (Kalle) skrev 2024-09-25 11:27:06 följande:
    Män får inte vara män? Vad menar du att män förbjuds att göra som borde vara naturligt för män?
    Du har inte hört talas om sk toxisk maskulinitet? Alla maskulina egenskaper och allt som har med män att göra nedvärderas, men alla feminina egenskaper och kvinnor hyllas. Så var det med den jämställdheten.

Feminister vill bara ha fördelar jäntemot männen. 
  • Anonym
    Anonym (Kalle) skrev 2024-09-25 12:02:01 följande:
    Så du menar att sk toxisk maskulinitet är en positiv egenskap som finns hos de flesta män?
    Toxisk maskulinitet är ett påhittat begrepp som en del i deras manshatsagenda. 
  • Anonym
    Anonym (Kalle) skrev 2024-09-25 12:07:29 följande:
    Du svarade inte på frågan.
    Det gjorde jag. 
  • Anonym
    Anonym (M) skrev 2024-09-25 16:15:29 följande:
    Fast svenska män och kvinnor väljer inte varandra för det är för toxisk kombo. Det håller aldrig och om de ska skaffa barn, har inga åsikter om hur andra väljer att göra men då sker det vid 40. Det finns ingen plats för romantik utan bara tjafs och misstänkliggörande av mannen. Jodå utländska kvinnor stannar hos svenska män och har värderingen att man utgår från att man är gift om inget stort händer eller att mannen beter sig illa. Försörjningsfrågor är upp till varje par, svenska kvinnor föraktar kvinnor som väljer att vara hemma med barn eller bli försörjd ett tag av mannen. Ja såklart man umgås med svenskar är svensk själv, men skulle ha svårt att se mig tillsammans med en svensk kvinna liksom många andra män. Så less på det, orkar inte. Ja det är märklig logik att svenska kvinnor om man generaliserar först står för en sak, sedan klagar de på att männen inte pallar och sedan väljer de utländska män med andra värderingar än sina egna diametralt olika för att sedan inse att det inte funkar heller. Jättetråkigt för dem men så är det. 
    Som sagt, feminismen har startat ett könskrig därför väljer många svenska kvinnor och män bort varandra. Svenska kvinnor gör ju inget annat än klagar på män. 
  • Anonym
    Anonym (Wtf) skrev 2024-09-25 18:14:47 följande:
    Uppenbarligen förstod han inte,
    Det är som sagt var påhittat. 
Svar på tråden Mitt tålamod med feminister är slut