Mitt tålamod med feminister är slut
Någon som faktiskt har träffat på en rå feminist?
Jag gjorde det en gång.
Hon som snarare såg ut som en Hen var förtidspensionerad.
Hade fysiska felaktigheter med ena armen och benet (medfött).
Hade adhd och helt klart inom autism spektrumet.
Färgat hår och rakat på sidorna.
Kom med olika historier om att ha blivit utsatt och berätta hur killar hade tafsat. Personligen ville jag inte ta i den med en tång ens (på riktigt) så kunde inte tro på hennes berättelser överhuvudtaget. Personen hade skurit av sig tuttarna. Sa att det berodde på cancer, men ärligt talat så tvekade jag på om det faktiskt var för det då den hade skurit sig enormt på andra ställen och sa att den inte ville bli objektifierad och igenkänd som en kvinna. Personen var inte ens en halv 1:a på en 10 gradig skala i utseendet. Så knappast att den blev trakasserad för att vara en kvinna. Det var snarare som att den hade ett stort självförakt mot att den var en kvinna.
Personen drog sig inte för att stjäla, ljuga samt blåsa upp saker något sjukligt extremt. Uppseende sökande genom ilska, hat samt självförakt.
Var helt försvarslös inför sin situation. Endast drabbad av sin omgivning, specifikt män. Levde på familjens ägor.
Trots allt detta så var hennes bästa vän en man. Som hon larvade omkring med i skogen och de hade en stor fascination om att binda varandra vid träd.
Det var mitt möte med en rå feminist. Det var ärligt talat läskigt då inte mycket stod rätt till hos personen.