• Anonym (Nollan)

Jämför mig med porrstjärnor

Jag önskar lite konreta svar o råd av er där ute

Jag lärde känna min pojkvän via nätet för snart ett år sedan. Vi var först bara vänner som kunde prata om allt.

Han sa att han aldrig hade haft nått riktigt förhållande och han inte hade varit riktigt kär nångång. De tjejer han träffade var kk helt enkelt.

Som det lät på honom så var han enormt kräsen.

Men så en dag klämde han ur sig en regäl kärleksförklaring till mig. Jag var the one, och han hade aldrig känt så här nånsin.

Vi började dejta. Och hans känslor blev besvarade med råge. Vi var verkligen som fjortisar!

Är 30plus båda

Och nu har det gått ett halvår sen vi blev ett par. Problemet är att han är kvar i det här att vi är kompisar och kan prata porr o tjejer o sånt. Jag tycker absolut att man ska kunna prata om att andra är attraktiva och att man tycker nån är snygg el sexig. Problemet är att han är lite väl öppen.

Vi festade till det lite igår med diverse preparat och kom in på att prata sex. Han satte igång npn porrsida o sökte upp alla hans favoritscener som han ville visa. Och så berättade han om sin fd kk som var nymfoman.

Jag kände bara hur min självkänsla sjönk mer o mer.

Jag är ingen porrstjärna. Det är ingen som regisserar mig under en sexakt. Det finns ingen som säger -cut, gör så här.

Och ja jag har varit i ett o samma förhållande i 15 år inna jag träffade min nuvarande.

Jag har inte svävat ut en massa eftersom vi hade urtråkig sex.

Däremot har min nuvarande sagt att jag ich hans fd kk är dom två som har varit allra bäst i sängen. Jag är den ända som kunnat få han att komma vid en bj, den önda som kunnat göra deepthroat o den ända som han haft analsex med.

Jag är dock inte modellsmal med stora bröst. Jag kan inte göra vissa ställningar för att jag helt enkelt aldrig testat.

Och att han sitter och berättar i detalj vad hans kk och han gjorde är så förnedrande. Likaså att han jämför mig med porrstjärnorna.

Jag försökte förklara precis d jag skriver nu men han bara vände kappan efter vinden och kramade mig och sa att han älskade mig.

Jag önskar att han var mer diskret. Han får gärna titta på porr o runka när inte jag är tillgänglig, men berätta vad han sett och hur heta brudarna är vill jag inte veta.

Samtidigt vill jag att han ska se mig som en vän som han kan berätta allt för.

Åhh vad ska jag säga för att han ska förstå?!

Idag har jag haft sån ångest och skulle kunna gråta när som helst men vill inte visa mig svag.

Kan även tillägga att han inte är nån stjärna i sängen, men jag skulle aldrig sjunka så lågt att berätta vad mitt ex gjorde eller visa npn film. Jag har försökt visa o berätta men det är sällan vi verkligen lägger energin på mig.

Varför är oxå en ångest men inget jag kan skriva nu, det är tilltäckligt långt inlägg redan.

• Svar på tråden Jämför mig med porrstjärnor
  • Anonym (Mizzy)

Fan vad jobbigt, förstår att du gillar killen. Men ärligt, han verkar ju inte förstå det du säger tull honom och han är sjukt respektlös mot fig och ert förhållande.

Nä dumpa aset och hitta någon som bara tänder på dig och njuter av att tillfredsställa dig. Han gör fig inte lycklig låter det som, varför är du kvar?

Han verkar vara patetisk, nu vet jag inte hur du är som person men om du skulle säga typ:

Nu får det fan vara nog, sluta jämföra mig med porrstjärnor. Hitta någon porrstjärna istället som du kan knulla.

Hur tror du han hade reagerat,

• Anonym (Nollan)
    Anonym (Mizzy) skrev 2018-02-04 01:21:08 följande:

Fan vad jobbigt, förstår att du gillar killen. Men ärligt, han verkar ju inte förstå det du säger tull honom och han är sjukt respektlös mot fig och ert förhållande.

Nä dumpa aset och hitta någon som bara tänder på dig och njuter av att tillfredsställa dig. Han gör fig inte lycklig låter det som, varför är du kvar?

Han verkar vara patetisk, nu vet jag inte hur du är som person men om du skulle säga typ:

Nu får det fan vara nog, sluta jämföra mig med porrstjärnor. Hitta någon porrstjärna istället som du kan knulla.

Hur tror du han hade reagerat,

Jag har sagt precis dom orden till honom. -vad fan ska du med mig till. Ut o skaffa en hora eller porrstjärna med dig.

Men då har han blivit helt förkrossad o bett om ursäkt o sagt att han kommer att vara singel för resten av livet om han mister mig.

Jag tror att han är så här för att han aldrig har haft ett seriöst förhållande innan. Han vet helt enkelt inte hur man ska betee sig.

Med en kk är det såklart skit samma om man gör på hans vis. Han tror kanske att det är normalt i ett förhållande?!

Eller är jag bara i försvarsställning nu?

Jag vill ju dela en framtid med honom. Han är lätt den finaste man jag nåndin träffat. Ja förutom d här då.

Jag vill få honom att förstå att det sårar. Sen är d så svårt eftersom jag ger sken av att vara stark o självsäker o har skinn på näsan.

Jävla dilemma..
  • Anonym (Tip)

Jämför han med dina ex men säg det i samband med "hur hade du känt om jag sa såhär" och så hittar du på något "min förra KK var så sjukt passionerad " (säg nåt du bara hittar på) och stäm av med honom, hur han tycker om att höra sånt. Sen om han klagar, säg, så håll KÄFTEN om dina ex och ex ligg då för jag tycker också det är otrevligt rent av äcklande att veta vad du tänker om sex med dina ex.

Du kan också säga "Du vet det är fan inte normalt att prata om knullminnen och sexiga kroppar om sina ex, väx upp"

• Anonym (sårbar)

Det verkar inte som att han jämförde dig med porrstjärnorna utan att det snarare var du som gjorde det när han bara ville visa vad han gillar att kolla på? Bara för att han gillar vissa saker inom porren betyder inte det att det är hur han vill att du eller ert sexliv ska vara. Han har ju dessutom förklarat hur nöjd han är med dig och hur bra han tycker att ert sexliv är. Läs inte in för mycket eller jämför dig med andra.

Det låter som att övergången från vänner till pojkvän/flickvän gjort att gränserna suddats ut lite för honom och att han inte är jätteduktig på att snappa upp vibbar. Du får förklara så gott du kan varför det får dig att må dåligt och var dina gränser ligger. Sluta försöka hålla upp en tuff fasad, en del av ett moget förhållande är att kunna visa sig sårbar.

Förstår dock inte vad du menar med att du inte vet hur du ska få honom att förstå att det sårar. Har du tagit upp det här med honom flera gånger tidigare eller? För i tråden verkar det mest som att du sa ifrån en gång och han blev jätteledsen över hur det blev? Då verkar han ju visst ha förstått?

• Anonym (Nollan)
    Anonym (sårbar) skrev 2018-02-04 02:06:24 följande:

Det verkar inte som att han jämförde dig med porrstjärnorna utan att det snarare var du som gjorde det när han bara ville visa vad han gillar att kolla på? Bara för att han gillar vissa saker inom porren betyder inte det att det är hur han vill att du eller ert sexliv ska vara. Han har ju dessutom förklarat hur nöjd han är med dig och hur bra han tycker att ert sexliv är. Läs inte in för mycket eller jämför dig med andra.

Det låter som att övergången från vänner till pojkvän/flickvän gjort att gränserna suddats ut lite för honom och att han inte är jätteduktig på att snappa upp vibbar. Du får förklara så gott du kan varför det får dig att må dåligt och var dina gränser ligger. Sluta försöka hålla upp en tuff fasad, en del av ett moget förhållande är att kunna visa sig sårbar.

Förstår dock inte vad du menar med att du inte vet hur du ska få honom att förstå att det sårar. Har du tagit upp det här med honom flera gånger tidigare eller? För i tråden verkar det mest som att du sa ifrån en gång och han blev jätteledsen över hur det blev? Då verkar han ju visst ha förstått?

Tack du! Det rasslade verkligen till uppe i hjärnan nu. Det är ju faktiskt jag som jämför mig själv.

Det är bara det att när tjejen rider så ser det så himla glamoröst o lätt ut. Och de två ggr jag har ridit honlm så har det varit så extremt genant så jag undrar om d kanske är därför han plötsligt visar en massa filmer om d istället för att säga att vi borde öva mer eller nått.

Och han sa oxå att en porrstjärna brukar palla att rida i max 40sek innan dom blir trötta. Vad i helvete förväntar han sig av mig då. Som dessutom känner mig som ett kylskåp????

Men hörru, tack för ditt tänkvärda svar????????
  • Anonym (Nollan)
    missdi skrev 2018-02-04 02:54:56 följande:

Jag har varit m många killar som visat porr de tänder på o vill göra samma sak med mig...jag har oftast låtit dem göra vad de velat o kan gilla att va som en porrstjärna vid sex....tycker inte det är några konstigheter att berätta om gamla knull vad man gjort njutit av etc. Brukar ofta fråga dem jag knullar med vad de vill göra har gjort etc.

Hade han visat en avsugning som var avancerad så hade jag lätt gjort den bättre. Men många ställningar är så komplicerade och utelämnande så jag blir bara obekväm. Jag är strl Large kan man säga och jag tycker själv att jag har fula bröst.

Ska jag då se sexig it o flänga med tuttarna och skå lite på musen samtidigt som jag rider honom bakvänt???!!

Nä fy vad obekvämt d hade känts.

Hade jag däremot vetat att han stöttade mig och stilen att ?vi testar tillsammans och ser om det blir bra?

Men nu är min självkänsla så låg så jag vill inte ens föreslå.

Likaså att leka med mig. Jag hade lätt kunnat låta honom utforska mig i flera timmar men eftersom jag en gång sa kanske så har han inte vågat/velat fråga igen. Jag har påpekat några ggr men än har d inte blivit av..

Suck
  • Anonym (Pelle)

Jag som man hade en flickvän som hela tiden jämförde mig med porrskådespelare, hon jämförde mig hela tiden med Samson Biceps, nu har jag verkligen inte så stor penis som han har och det skulle krävas mycket för att jag skulle kunna bli lika vältränad. Jag försökte så gott jag kunde att härma hans värmländska (?) men det räckte inte till.

Var nog bra i längden att vårt förhållande tog slut.

• Anonym (Nollan)
    Anonym (Pelle) skrev 2018-02-04 04:31:27 följande:

Jag som man hade en flickvän som hela tiden jämförde mig med porrskådespelare, hon jämförde mig hela tiden med Samson Biceps, nu har jag verkligen inte så stor penis som han har och det skulle krävas mycket för att jag skulle kunna bli lika vältränad. Jag försökte så gott jag kunde att härma hans värmländska (?) men det räckte inte till.

Var nog bra i längden att vårt förhållande tog slut.

Vad ville hon att du skulle göra då? För i porrfilm är det nästan bara tjejen som är exponerad och måste prestera. Visst, killen bör vara uthållig och ha styrkan att kunna hålla tjejen i vissa ställningar, men annars tycker jag personligen att killen bara behöver pumpa på liksom..

Och min kille är nästan för uthållig..

Men jag hade en del ess i ärmen så vid en avsugning eller avrunkning kan jag få honom att komma på 5-10 min.

Har dock inte lärt mig knep vid själva samlag ännu. Just för att jag känner mig så obekväm och värdelös.

????
  • Anonym (Ma)
    Anonym (Nollan) skrev 2018-02-04 05:44:33 följande:
    Vad ville hon att du skulle göra då? För i porrfilm är det nästan bara tjejen som är exponerad och måste prestera. Visst, killen bör vara uthållig och ha styrkan att kunna hålla tjejen i vissa ställningar, men annars tycker jag personligen att killen bara behöver pumpa på liksom..

Och min kille är nästan för uthållig..

Men jag hade en del ess i ärmen så vid en avsugning eller avrunkning kan jag få honom att komma på 5-10 min.

Har dock inte lärt mig knep vid själva samlag ännu. Just för att jag känner mig så obekväm och värdelös.

????
    Det är så det är. Idag har alla knullat runt innan de skaffar en fast partner och det gör att alla blir jämförda, och även om ingen säger det så jämförs det ju ändå.

Men han har ju inte sagt något negativt om dig, han sa ju att du var bäst.

Det är nog värre för män eftersom de flesta kvinnor tröttnar först i relationen på sex och då undras det ju ännu mer när ens partner inte verkar tända på en alls.
  • jrockyracoon
    Anonym (Nollan) skrev 2018-02-04 00:45:40 följande:

Jag önskar lite konreta svar o råd av er där ute

Jag lärde känna min pojkvän via nätet för snart ett år sedan. Vi var först bara vänner som kunde prata om allt.

Han sa att han aldrig hade haft nått riktigt förhållande och han inte hade varit riktigt kär nångång. De tjejer han träffade var kk helt enkelt.

Som det lät på honom så var han enormt kräsen.

Men så en dag klämde han ur sig en regäl kärleksförklaring till mig. Jag var the one, och han hade aldrig känt så här nånsin.

Vi började dejta. Och hans känslor blev besvarade med råge. Vi var verkligen som fjortisar!

Är 30plus båda

Och nu har det gått ett halvår sen vi blev ett par. Problemet är att han är kvar i det här att vi är kompisar och kan prata porr o tjejer o sånt. Jag tycker absolut att man ska kunna prata om att andra är attraktiva och att man tycker nån är snygg el sexig. Problemet är att han är lite väl öppen.

Vi festade till det lite igår med diverse preparat och kom in på att prata sex. Han satte igång npn porrsida o sökte upp alla hans favoritscener som han ville visa. Och så berättade han om sin fd kk som var nymfoman.

Jag kände bara hur min självkänsla sjönk mer o mer.

Jag är ingen porrstjärna. Det är ingen som regisserar mig under en sexakt. Det finns ingen som säger -cut, gör så här.

Och ja jag har varit i ett o samma förhållande i 15 år inna jag träffade min nuvarande.

Jag har inte svävat ut en massa eftersom vi hade urtråkig sex.

Däremot har min nuvarande sagt att jag ich hans fd kk är dom två som har varit allra bäst i sängen. Jag är den ända som kunnat få han att komma vid en bj, den önda som kunnat göra deepthroat o den ända som han haft analsex med.

Jag är dock inte modellsmal med stora bröst. Jag kan inte göra vissa ställningar för att jag helt enkelt aldrig testat.

Och att han sitter och berättar i detalj vad hans kk och han gjorde är så förnedrande. Likaså att han jämför mig med porrstjärnorna.

Jag försökte förklara precis d jag skriver nu men han bara vände kappan efter vinden och kramade mig och sa att han älskade mig.

Jag önskar att han var mer diskret. Han får gärna titta på porr o runka när inte jag är tillgänglig, men berätta vad han sett och hur heta brudarna är vill jag inte veta.

Samtidigt vill jag att han ska se mig som en vän som han kan berätta allt för.

Åhh vad ska jag säga för att han ska förstå?!

Idag har jag haft sån ångest och skulle kunna gråta när som helst men vill inte visa mig svag.

Kan även tillägga att han inte är nån stjärna i sängen, men jag skulle aldrig sjunka så lågt att berätta vad mitt ex gjorde eller visa npn film. Jag har försökt visa o berätta men det är sällan vi verkligen lägger energin på mig.

Varför är oxå en ångest men inget jag kan skriva nu, det är tilltäckligt långt inlägg redan.

Jag ser flera olika problem för dig utifrån din beskrivning. Ett är din dåliga självkänsla över din kropp - det är ett problem som du inte kan skylla på din pojkvän. Du behöver inse att du duger som du är och ge upp din ytliga föreställning om hur människovärdet kopplas till en persons kropp. Du och din kropp duger som du/den är, och det är ju dig din pojkvän har sex med, inte enbart ditt skal. Och han har det för att han har starka känslor för dig och för den du är.

Sen en annan sak, du ska inte ge sex till din pojkvän för att han ska bli tillfredsställd utan ha sex för din egen skull och för att det känns bra för dig.

En annan del handlar om kommunikation med din pojkvän. Om det är så att han kommunicerar om ex-flickvänner eller porrstjärnor el. vad det nu är på ett sätt som du inte är bekväm med, behöver du göra det väldigt tydligt för honom att det inte är ok. Du behöver ställa krav på honom. Kraven kan börja på ett lite mer skämtsamt och mjukt sätt. Men om han inte fattar behöver du sätta ner foten, förklara hur viktigt det här är för dig. Om han älskar dig så bör han kunna förstå och inte vilja göra dig illa med sina ord. Om han t.ex säger att han älskar dig, så är det bara att säga: "Fint, älskling, så du lovar att skippa sånt prat i framtiden, ok...?"

Jag tänker såhär att om ni ska ha en längre relation så är det viktigaste att ni kan kommunicera med varandra om t.ex. mer känsliga konflikter så jag ser ingen anledning att inte börja med det nu. Vem ska du kunna gråta för och visa dig svag inför om inte din pojkvän?

Och glöm inte att du är viktig och dina behov behöver också ta plats i relationen.

Ett sista råd OT är att inte festa till det med preparat. Det ringer varningsklockor för mig att man kopplar ihop preparat med begreppet fest.
Svar på tråden Jämför mig med porrstjärnor