Jämför mig med porrstjärnor
Jag önskar lite konreta svar o råd av er där ute
Jag lärde känna min pojkvän via nätet för snart ett år sedan. Vi var först bara vänner som kunde prata om allt.
Han sa att han aldrig hade haft nått riktigt förhållande och han inte hade varit riktigt kär nångång. De tjejer han träffade var kk helt enkelt.
Som det lät på honom så var han enormt kräsen.
Men så en dag klämde han ur sig en regäl kärleksförklaring till mig. Jag var the one, och han hade aldrig känt så här nånsin.
Vi började dejta. Och hans känslor blev besvarade med råge. Vi var verkligen som fjortisar!
Är 30plus båda
Och nu har det gått ett halvår sen vi blev ett par. Problemet är att han är kvar i det här att vi är kompisar och kan prata porr o tjejer o sånt. Jag tycker absolut att man ska kunna prata om att andra är attraktiva och att man tycker nån är snygg el sexig. Problemet är att han är lite väl öppen.
Vi festade till det lite igår med diverse preparat och kom in på att prata sex. Han satte igång npn porrsida o sökte upp alla hans favoritscener som han ville visa. Och så berättade han om sin fd kk som var nymfoman.
Jag kände bara hur min självkänsla sjönk mer o mer.
Jag är ingen porrstjärna. Det är ingen som regisserar mig under en sexakt. Det finns ingen som säger -cut, gör så här.
Och ja jag har varit i ett o samma förhållande i 15 år inna jag träffade min nuvarande.
Jag har inte svävat ut en massa eftersom vi hade urtråkig sex.
Däremot har min nuvarande sagt att jag ich hans fd kk är dom två som har varit allra bäst i sängen. Jag är den ända som kunnat få han att komma vid en bj, den önda som kunnat göra deepthroat o den ända som han haft analsex med.
Jag är dock inte modellsmal med stora bröst. Jag kan inte göra vissa ställningar för att jag helt enkelt aldrig testat.
Och att han sitter och berättar i detalj vad hans kk och han gjorde är så förnedrande. Likaså att han jämför mig med porrstjärnorna.
Jag försökte förklara precis d jag skriver nu men han bara vände kappan efter vinden och kramade mig och sa att han älskade mig.
Jag önskar att han var mer diskret. Han får gärna titta på porr o runka när inte jag är tillgänglig, men berätta vad han sett och hur heta brudarna är vill jag inte veta.
Samtidigt vill jag att han ska se mig som en vän som han kan berätta allt för.
Åhh vad ska jag säga för att han ska förstå?!
Idag har jag haft sån ångest och skulle kunna gråta när som helst men vill inte visa mig svag.
Kan även tillägga att han inte är nån stjärna i sängen, men jag skulle aldrig sjunka så lågt att berätta vad mitt ex gjorde eller visa npn film. Jag har försökt visa o berätta men det är sällan vi verkligen lägger energin på mig.
Varför är oxå en ångest men inget jag kan skriva nu, det är tilltäckligt långt inlägg redan.