Gillar min lärare
Jag är 20 år och min lärare är typ 10 år äldre än mig men ser ut att vara max 5 år äldre. Hon är den snällaste jag någonsin träffat och bryr sig alltid om alla runt omkring henne. Alla gillar henne och man kan snacka med henne och sånt. Vi har pratat mycket och hon gillar typ samma musik som mig. Hon skrattar mycket och är rolig, skön, och blir nästan aldrig sur för någonting.
Jag har ett problem och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Jag har hittat henne på Facebook men vågar inte lägga till henne. När jag har lektion med henne kan jag inte sluta titta på henne och ibland ser hon att jag tittar på henne och då brukar hon le mot mig. På rasterna brukar jag försöka hänga utanför hennes klassrum så att man typ kan säga hej om hon kommer ut eller så. Hon blir alltid glad när hon ser mig och frågar hur det är med mig eller om hon kan hjälpa mig med något.
Jag kan inte sluta tänka på henne och undrar vad hon gör när hon inte är på jobbet. Hon bor ganska långt bort så jag kan inte råka träffa på henne när jag inte är i skolan. Jag vill på något sätt få henne att förstå att jag verkligen verkligen gillar henne men jag vet inte hur jag ska göra. Jag vet att hon är min lärare och att hon är äldre, men jag är myndig och så fel kan det väl inte vara???? Det är heller inte hon som ska sätta betyg på mig så det borde inte vara olagligt??? Vad ska jag göra????