• Anonym (anonym)

    Vilka forumdelar på Flashback är ni mest inne på?

    Själv är jag mest inne på psykologi och utbildning och studier, 

  • Svar på tråden Vilka forumdelar på Flashback är ni mest inne på?
  • MAN78

    Aktuella brottsfall tror jag delforumet heter. Skriver inget på fb dock. Tror jag lyckats skrapa ihop 8 inlägg på 10 år.

  • Anonym (......)

    Brottsfall enbart, för att få veta mer om något brott. Ganska sällan dock, folk kan vara så empatibefriade att jag blir deprimerad av det.

  • Anonym (Johanna)

    Kriminalhistoria. Ibland aktuella brott.

    Är dock inte medlem.

  • volvo142

    "Rippa webb tv med Umans123"  annars aktuella ämnen eller nått specifikt brott som intresserar mig just då. Ibland kan jag kolla på politiska delar av forumet men det är ganska tröttsamt när alla upprepar samma åsikter. 

  • Anonym (....)
    Anonym (......) skrev 2018-02-04 21:46:42 följande:

    Brottsfall enbart, för att få veta mer om något brott. Ganska sällan dock, folk kan vara så empatibefriade att jag blir deprimerad av det.


    Tell me about it... Var på Flashbacks relationsforum när jag precis blivit dumpad av en borderlinekvinna (som off the record senare ville komma tillbaka) för att söka stöd och hjälp. Och tro mig, något stöd blev det inte men som kompensation ett utökat lidande...

    Rekommenderar samtliga att hålla sig borta från Flashback när man har personliga problem! Det stjälper,,inte hjälper!
Svar på tråden Vilka forumdelar på Flashback är ni mest inne på?