• Anonym (Tagna eller inte)

Att ligga med upptagna män

Någon mer än jag som älskar att ligga med upptagna män?

Att ha sex med en hungrande man som inte har sett en naken snygg kvinna på länge är helt underbart.

Blicken blir snabbt simmig och händerna

krävande och ivriga. Visst, ibland kommer de ganska fort men men brukar då alltid göra klart mig efteråt.

Så kan de gå hem till sina trista fruar sen och leka fortsätta sin charad. Dessvärre kommer de nästan alltid tillbaka efter mer men då är magin borta.

• Svar på tråden Att ligga med upptagna män
  • Anonym (Nej)

Menar du att du tänder på män som beter sig som oskulder pga att de misslyckats totalt med sitt förhållande?
    Tja, låter rätt avtändande för mig. Själv är jag så nöjd med min egen underbara man, och vårt långvariga sexliv.

• Anonym (gandalf)
    Anonym (Tagna eller inte) skrev 2018-02-05 19:51:17 följande:

Någon mer än jag som älskar att ligga med upptagna män?

Att ha sex med en hungrande man som inte har sett en naken snygg kvinna på länge är helt underbart.

Blicken blir snabbt simmig och händerna

krävande och ivriga. Visst, ibland kommer de ganska fort men men brukar då alltid göra klart mig efteråt.

Så kan de gå hem till sina trista fruar sen och leka fortsätta sin charad. Dessvärre kommer de nästan alltid tillbaka efter mer men då är magin borta.

Du har nog läst för många porrnoveller, ta en promenad och frisk luft så ska du se att det blir bättre....
  • Anonym
    Anonym (Tagna eller inte) skrev 2018-02-05 19:51:17 följande:

Hungriga män finner du bland singlarna. De som inte är upptagna.
  • Anonym (H)

Nyskilda småbarnspappor! DÄR har du hungriga män! Min kk var så jävla underbar.. Skulle aldrig ligga med någon som var upptagen.

Anonym (gandalf) skrev 2018-02-07 18:19:49 följande:
    Du har nog läst för många porrnoveller, ta en promenad och frisk luft så ska du se att det blir bättre....
    Haha! Ja kanske har jag läst för mycket! men en sak tar ju inte bort den andra. 
    Jag gillar uppmärksamheten, deras beröring och hur det får får mig att känna mig.
    Anonym (H) skrev 2018-02-07 19:01:09 följande:

Nyskilda småbarnspappor! DÄR har du hungriga män! Min kk var så jävla underbar.. Skulle aldrig ligga med någon som var upptagen.

Skall testa det! Kan tänka mig att de är omättliga efter år med småbarn, 
    Anonym skrev 2018-02-07 18:52:22 följande:
    Hungriga män finner du bland singlarna. De som inte är upptagna.
    Så kanske det är, men mina upplevelse säger mig annat.

Singlar är mer fokuserade på sig själva och sin egen upphetsning och njutning. Upptaga har nog blivit bättre tränade och har gått och fantiserat över dittan och dattan. De brukar bli helt galna av att man bara visar sig naken. Gör man något mer vågat så blir man dyrkad. 
  • Anonym (gandalf)
    Anonym (Tagna eller inte) skrev 2018-02-07 19:49:06 följande:

Haha! Ja kanske har jag läst för mycket! men en sak tar ju inte bort den andra. 

Jag gillar uppmärksamheten, deras beröring och hur det får får mig att känna mig.

Gillar du vad de gör mot sin partner och barn också?

Eller bryr dig bara inte vad du deltar i?
    Anonym (gandalf) skrev 2018-02-07 20:02:12 följande:

Gillar du vad de gör mot sin partner och barn också?

Eller bryr dig bara inte vad du deltar i?

Vad menad du? Vad kag deltar i. Sex mellan två vuxna människor.
  • smeden75
    Anonym (H) skrev 2018-02-07 19:01:09 följande:

Räcker upp en hand!! Ha ha ha
Svar på tråden Att ligga med upptagna män