Ggrodan skrev 2018-02-08 02:02:06 följande:
Beror på, vill du hjärntvätta ditt barn att hon/han är problemet när det handlar om er relation/ andra saker
och riskera att barnet blir gaslightad och sexuellt utnyttjad och låta de träffa en främmande gubbe / kärring
som kan trycka i ditt barn vad som helst som kommer påverka de för alltid så kör... :)
Min psykolog på BUP började använda mig som hennes terapeut, jag fick sitta och torka hennes tårar när hon pratade om någon pedofil hon var med om och hur han hade låst in henne och hon gömde sig och jag minns inte exakt men jag minns att jag aldrig mer gick in på BUP
Måste barn få en diagnos: NEJ såklart inte!
Att ge barnen diagnos är att skuldlägga de jag hade sökt annan hjälp, gräv vidare, ta datorn och googla, ring runt sök dig till rätt stöd. Ge dig inte för ett barn som förstörs av psykiatrin, och manipuleras in i diagnoser helt bortom vad barnets problem och lösningar är, är ett barn som kommer få kämpa en lång lång tid in i livet för att bli frisk från allt sjukt "samhällets hjälp" lobotomerat in i henne/ honom.
Eh...vad har sexuellt utnyttjande med neuropsykiatriska diagnoser och BUP att göra?
Tycker du att diagnoser som influensa, mässlingen, diabetes och cancer också är skuldbeläggande, så negativt att de väger över behandling?