• joannaq

Orolig väntan

Hej

Ta ett test så slipper du undra, mycket skönare att veta Hjärta Lycka till!

• joannaq

Jag hade helt klart tagit ett digitalt :)

Min mens va sen 4 dagar denna gång så förhoppningarna växte.. Men Näää Har försökt sedan juli nu :P Men med min första plussade jag en månad efter att ha slutat med piller, mitt andra plus dröjde 9 mån efter p spruta (dock kan ju den sitta i upp till ett år) nu tog jag ju ut en spiral så jag förstår inte varför det dröjer :(

• joannaq
    piluttaa skrev 2018-02-08 15:14:13 följande:

Ja jag köpte ett 2-pack digitala idag!

Nej vad tråkigt.. hur är det med spiral då? Kan effekten sitta i väldigt länge den med? Fast sen juli kanske är lite lång tid?

Jag fick en blödning nu för en stund sen.. såg mer ut som blodblandad flytning, och har lite känningar i mensmagen. Normalt har jag dock extrem mensvärk den första dagen mensen kommer, och så är det absolut inte nu. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen inte det är mensen som kommer igång nu :?(

Okey spännande :)

Ja lite tråkigt, jag vet inte riktigt har hört allt ifrån sånna som blir gravida direkt och att det kan ta ett tag för för själva miljön i livmodern att bli rätt igen. Jag är ju väldigt känslig mot dessa hormonerna som att jag kan inte äta vanliga p piller för mår illa hela tiden då då det kanske beror på hur ens kropp är. Men jag har inte gett upp :P Blir spännande till veckan om jag får någon fast gubbe på clear blue digitalt äl test :)

Hoppas nu att det inte är din mens som kommer!!!
  • joannaq
    piluttaa skrev 2018-02-08 16:12:15 följande:
    Jaa okej, jag är också rätt känslig mot allt sånt där. Speciellt staven var jag känslig mot, mådde inte alls bra. Hoppas det bara är miljön där inne som tar lite tid på sig så det går vägen för dig snart. Håller tummen för gubben :)

Jag uppdaterar, tänkte ta ett test imorgonbitti om nu inte mensen kommer!
    Tack så mycket Hjärta

Hoppas på att det är en nidblödning bara då Solig
  • joannaq
    piluttaa skrev 2018-02-09 06:05:38 följande:

Det var mensen!! Usch vilken besvikelse.. den här gången jade vi verkligen hopp när mensen ändå blev så pass sen.. :(

Nej va tråkigt :( Vet precis känslan..

Men nya tag! <3
Svar på tråden Orolig väntan