• Mammatillfem

Min man kollar på porr men det är porrkategorin som stör mig

Ja som rubriken lyder, min man kollar på porr då och då i ?smyg? tror han, men faktum är att även om man tar bort historiken så ligger allt kvar i sökfältet om man går in på webbsöke. Och enbart skriver en bokstav så kommer det upp vad han har tittat på, nu är det så att jag har kommit på honom tidigare med detta porrgluttandet och jag ogillar det som fan, vilket jag har sagt och han har lovat att han inte ska titta men gör det ju uppenbarligen ändå. Men det är VAD han tittar på som stör mig, stepbrother fucks stepsister alltså ursäkta mig men blir så förbannat äcklad så nu gick jag in på hans dator och la det som första öppningsfönster så att när han i morgon sätter sig på kontoret och öppnar upp sin dator så är det de första som kommer att komma upp, och jag hoppas att hans kollegor hinner se. Jag tycker att detta är jättejobbigt och vad ska jag göra? Känns ju inte direkt som att han bryr sig om våra tidigare diskutioner kring detta! Någon som varit med om liknande? Vad hade ni gjort i min situation, tacksam för svar

• Svar på tråden Min man kollar på porr men det är porrkategorin som stör mig
  • Anonym (skäms)

Vad du ska göra? Du ska givetvis be om ursäkt till din man.

• Anonym (...)

Haha, äh, vadå.. Jag är tjej och har kollat på den kategorin jag med någon gång. Tillochmed när nån styvfarsa knullar sin styvdotter, men jag vill aldrig i hela mitt jävla liv ha sex med varken nån styvfarsa eller styvbror. Jag älskar vanligt sex med min sambo och skulle aldrig vilja ligga med fem andra samtidigt, men ändå kollar jag på gangbangs ibland. Allt handlar om fantasier, men det betyder inte att jag vill göra det IRL?! Du måste lära dig skilja på fantasi och verklighet, vilket säkert din man gör.

• Studentpappa

Upplys honom om inkognito-läget på webbläsaren så kan han runka ifred och du slipper snoka. Skaffa en hobby istället?

Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Anonym (Omg)

Oj hade förstått om han kollade på djursex eller något olagligt eller typ våldtäkter. Då hade jag fattat att du blev äcklad men detta är ju ingen större fara.

• enmanmedskägg

Du är medveten om att det inte de facto ÄR stepbrother och stepsister som kopulerar va? 

Samma film kan dyka upp med 5 olika titlar/beskrivningar. Eller menar du att han specifikt sökt på den kategorin?

• Rumpelstiltskins

Herregud.

Är det här verkligen seriöst? TS. Låt din man titta på den porr som faller honom i smaken. Så länge det inte är något olagligt så ska du inte bry dig.

• Anonym (well)

Men oj vad elakt, hoppas du inte gjorde det på riktigt, alltså att det kommer upp när hans kollegor ser?!

Som ovan, det är såklart inte på riktigt det är styvsyskon på filmerna och det är verkligen inte säkert att han vill göra något liknande i verkligheten. Du kan inte förbjuda hans fantasier dessutom, det är något som är privat!

Svar på tråden Min man kollar på porr men det är porrkategorin som stör mig