Min man kollar på porr men det är porrkategorin som stör mig
Ja som rubriken lyder, min man kollar på porr då och då i ?smyg? tror han, men faktum är att även om man tar bort historiken så ligger allt kvar i sökfältet om man går in på webbsöke. Och enbart skriver en bokstav så kommer det upp vad han har tittat på, nu är det så att jag har kommit på honom tidigare med detta porrgluttandet och jag ogillar det som fan, vilket jag har sagt och han har lovat att han inte ska titta men gör det ju uppenbarligen ändå. Men det är VAD han tittar på som stör mig, stepbrother fucks stepsister alltså ursäkta mig men blir så förbannat äcklad så nu gick jag in på hans dator och la det som första öppningsfönster så att när han i morgon sätter sig på kontoret och öppnar upp sin dator så är det de första som kommer att komma upp, och jag hoppas att hans kollegor hinner se. Jag tycker att detta är jättejobbigt och vad ska jag göra? Känns ju inte direkt som att han bryr sig om våra tidigare diskutioner kring detta! Någon som varit med om liknande? Vad hade ni gjort i min situation, tacksam för svar