Inlägg från: Anonym (Jag också) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag också)

När krisade ni som värst efter otrohet

Anonym (Hej) skrev 2018-02-08 22:09:31 följande:

Jag är lite i samma sits. Min man blev påkommen med att han varit otrogen i knappt ett år, han blev kär säger han. Jag var då dessutom gravid med vårt andra barn. Vi har lagt allt på is, för bebisen och vår 5-åring. Jag vet inte vad jag ska tro om framtiden.

Är han fortfarande kär i henne tror ni? De hade pratat om en framtid. Är han endast med mig nu pga bebis?

Vilken jobbig situation!

Min fd va också otrogen. Jag tog tillbaka, men inget blev detsamma. Jag kunde inte släppa o gå vidare. Kände mig så jäkla sårad.

Ca 1 år senare hände det igen. Då lämnade jag.

Tro mig! Du har det bättre själv!

Leva med ngn som inte går att lita på är faktist mkt värre än att leva själv

Lägg din energi på barnen o dig själv
  • Anonym (Jag också)
    Anonym (Hej) skrev 2018-02-08 22:52:34 följande:

Ja, så fruktansvärt jobbigt... Jag vet varken in eller ut. Barnen är ju så små och vi har hus och allt. Samtidigt mår jag dåligt och han också.

Vi hade också rätt små barn, hus, bil, husvagn. Ett vanligt liv helt enkelt. Vi hade inte det dåligt på ngt sätt.

Han fick känslor för en annan. O valde att inleda ngt utan att avsluta det vi hade. Sen insåg han väl vad han förlorade o vi försökte igen.

Relationen blev inget vidare o han träffade en annan.

Alltså jag lider verkligen med dig. Men tro mig! I slutändan är det inte värt att stanna. Man sårar bara sig själv
  • Anonym (Jag också)
    Anonym (Hej) skrev 2018-02-17 09:14:54 följande:

Jag har precis fått veta att min man har haft kontakt med den andra. Han säger att det bara var för att hon ville prata lite för att hon mådde dåligt. Samtidigt ser jag ju att han ser orolig ut. Kanske han oroar sig för henne? Vet inte riktigt hur jag ska känna just nu...

Efter hur lång tid tog era respektive upp kontakten igen med den andra? Det kanske finns ett mönster?

Jag vet inte när de började ha kontakt igen. Men tog ca 1 år från att första otroheten kom fram till att vi bröt upp. Vi bröt upp för att jag fick veta att de träffades igen
  • Anonym (Jag också)
    Anonym (Hej) skrev 2018-02-17 10:16:53 följande:

Ok. Tack för svar. Är de fortfarande tillsammans?

Ja, de lever tillsammans nu. Hon flyttade in kort efter att jag flyttade ut
Svar på tråden När krisade ni som värst efter otrohet