Inlägg från: Anonym (Ont) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ont)

När krisade ni som värst efter otrohet

Jag krisade ett år efter . Jag fick reda på att det var flera stycken min sambo varit otrogen med . Två stycken jag varit ihop med har varit otrogna mot mig . Känslan att man inte duger är stor . Svårt att lita på nya sambon. Kommer man någonsin sluta vara orolig . Min nya är dessutom bästa vän med sitt ex/dejt . Känns inte bra . Å han säger att han aldrig träffar henne men jag vet att dom har kontakt . Jag vill inte bli bedragen en gång till. Inte en gång till . Mån känner sig totalt värdelös

Fuck off ni som är otrogna

• Anonym (Ont)
    Anonym (härdad) skrev 2019-04-08 10:24:03 följande:

Håller iof med om fuck off biten 

Men samtidigt har du ju själv valt att acceptera hans beteende och gör det dagligen (du vet att de fortsätter ha kontakt och du är kvar ändå), så en "fuck off" i tanken men acceptans i praktiken talar ju sitt tydliga språk. Och problemet är att det vet han och därför fortsätter han träffa henne. Du är ju kvar ändå.

Sant.

Man kan man verkligen be nån sluta umgås . Känns sådär de oxå . Tudelad känsla
  • Anonym (Ont)
    Anonym (härdad) skrev 2019-04-08 10:24:03 följande:

Håller iof med om fuck off biten 

Men samtidigt har du ju själv valt att acceptera hans beteende och gör det dagligen (du vet att de fortsätter ha kontakt och du är kvar ändå), så en "fuck off" i tanken men acceptans i praktiken talar ju sitt tydliga språk. Och problemet är att det vet han och därför fortsätter han träffa henne. Du är ju kvar ändå.

Sant.

Man kan man verkligen be nån sluta umgås . Känns sådär de oxå . Tudelad känsla
Svar på tråden När krisade ni som värst efter otrohet