Inlägg från: PinkCadillac |Visa alla inlägg
  • PinkCadillac

Ovitrelle

Hej på er! 

Är helt ny här inne på familjeliv, och jag hoppas kunna finna lite hjälp kring mina tankar och funderingar .. 

Jag har PCO , och vi har varit till GYN för att få hjälp , den 26/1-18 var vi på besök och då såg dem att jag hade ett ägg nära till ÄL , den var då 17  ( jag fattar inte deras räknesätt ) Fick på recept Ovitrelle , som jag då tog söndag kvällen den 28/1-18 Nu har det gått 11 dagar och jag vakna i morse med smärtan from hell i magen , och upptäkte att jag blödde , men jag har oregelbunden mens, så jag vet inte alltid när den ska komma , är det normalt med denna smärta efter 11 dagar och hur sjutton vet jag om det e mens eller mellanblödning ?? 

Vore så tacksam över svar från er andra som också tagit / tar detta 

// Madde

• Svar på tråden Ovitrelle
  • PinkCadillac

Ja , jag vet inte, ingen mer blödning nu iaf, men blödde lite på torsdagen, lite fredagen o lite igår lördag , men ingen mens blödning så vet inte vad det var , det är som man blandar det sista i en ketchupflaskan med vatten , så var mer vattning så att säga ????????

• PinkCadillac

Hej på er alla ... det gick inte som det var tänkt med ovitrellen :( 

Jag kollade mig i morse , men det visade Neg. *tyvärr*

Pratade med min doktor , som skrev ut Metformin, som förhoppningsvis kommer att hjälpa till lite på traven med min mens o så ... 

Det återstår att se *SUCK*

Jag är så ledsen o bara gråter , känner mig så värdelös som inte alls verkar kunna ge min man det barn han faktiskt förtjänar :(

Svar på tråden Ovitrelle