Anonym (Neleda) skrev 2018-05-31 21:10:39 följande:
Jo men det kan jag verkligen förstå och hålla med om att värmen kan bli jobbig! Vi har löst det med att gå nakna mycket båda två här hemma, haha...
Men sedan tror jag självklart att det här slutgiltiga ?skaffa-barn-beslutet? påverkar det mycket också. Ett nytt och spännande kapitel som stundar liksom :)
Hur länge har ni försökt?
Naket/nära på naket här också och fläkten på fullt! Fast jag tycker inte om att ha mkt kläder på mig hemma öht, trivs bäst i bara ett linne eller t-tröja. Ska vara riktigt bittert kallt innan man hittar mig med byxor på inomhus! Så min man är van vid synen.. :)
Ja det känns verkligen mäktigt! Vi har pratat om barn hela tiden (tsm 4,5 år) men först nu kunnat börja försöka, 2 försök in är vi! Juni blir 3:e :) Hur är det för er? Har inte läst nå bakåt i tråden tyvärr :o
Fast det är nervöst också.. Pirrigt.. Bland de enstaka gånger någonsin som min man inte kunnat avsluta var första dagen vi bestämde oss för att försöka på riktigt, och vi hade andra sexet för dagen, verkade som pressen påverkade där! Och så var vi lite trötta redan... Men försöker verkligen att vara chill om det hela, så det inte blir press eller sex ska bli en börda liksom, man vill ju njuta av de sista helt ostörda sexstunderna ! ;)