• Coccolina

    Alla dessa spamtrådar!!

    En ärlig fråga till teamet bakom Familjeliv. 


    Bryr ni er inte eller är ni inkapabla att göra något åt problemet? Det finns sätt att stoppa dessa spambotar som invaderar sidan. Varför gör ni inget åt dem?


    Läget just nu: 




    Hur kan detta ens vara acceptabelt för er?? Vad gör ni för att få stopp på detta? 


    Det hela tyder på stora brister i er säkerhet. Vilket ju får mig att undra hur bra resten av er säkerhet är? Gör ni ens något åt situationen?? 


    Det har ju hållit på ganska så många månader vid det här laget och det verkar inte ha blivit någon förbättring alls!!


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Svar på tråden Alla dessa spamtrådar!!
  • äldreochklokare

    Tyvärr efter flera år som medlem har jag insett att de som står bakom sidan helt enkelt inte kan tillräckligt om det här för att klara ut det. Däremot kunde de ju be någon som kan, om hjälp. 

  • Forumvärd

    Hej hej!

    Jag håller med dig helt och hållet att det är tråkigt med allt spam och teknik jobbar på att lösa problemet permanent.
    Vi kämpar med att få bort det så fort som möjligt och är väldigt tacksamma när ni anmäler. {#emotions_dlg.flower}

    Ha det gott
    Charlotte

  • Coccolina
    Forumvärd skrev 2018-02-09 20:12:39 följande:

    Hej hej!

    Jag håller med dig helt och hållet att det är tråkigt med allt spam och teknik jobbar på att lösa problemet permanent.
    Vi kämpar med att få bort det så fort som möjligt och är väldigt tacksamma när ni anmäler. {#emotions_dlg.flower}

    Ha det gott
    Charlotte


    Den ursäkten håller inte. Det hade varit en ok ursäkt om denna situationen varit en vecka eller två. Men nu är det MÅNADER. Om er säkerhetsavdelning inte är kapabel att lösa detta borde ni be om hjälp! 


    Det finns många här på forumet som kan berätta för er hur ni skall gå tillväga. Om ni inte har kunskapen själva så måste ni be om hjälp när ni är ett så stort forum. 


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Coccolina
    81EE skrev 2018-02-09 20:14:33 följande:

    Vad hände med tråden som hete nåt i stil med: varför ljuger media om Syrien och Ryssland?


    Har inget med min tråd att göra. Skapa din egna tråd för dinafoliehat diskussioner!
    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Coccolina

    Fler spamtrådar än vanliga trådar....

    Detta är löjligt!!!


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Ggrodan

    Nja , de blockar en så fort man diskuterar heta ämnen som alltid är öm för någon tå för någon så som feminism, SD, invandring, Sverige, Våldtäkter, (ni fattar) och det blir varningar och varningar och blockeringar

    (Inlägg om att läsa drömmar tog de bort med så tro mig, blocka och ta bort kan de precis om vad de vill hur lätt som helst) Men uppenbara förbud som spam gånger 60 om sidor och sexreklam som tar upp 50% av forumet verkar de lämna kvar.

Svar på tråden Alla dessa spamtrådar!!