Tiinuli skrev 2018-02-19 13:17:21 följande:
Grattis till plusset :)
Ja det är svårt att slappna av då man har kämpat så hårt för att få plus på stickan så det är klart man oroar sig :(
Det är ju jobbigt att inte veta hur det går såhär tidigt och så kan man inte påverka det så mycket heller än att leva hälsosamt.
Jag har knappt eller nej, jag har inga känningar vilket gör mig extremt nervös om allting verkligen ligger rätt till... hade ma förra våren så det är känsligt.
Jag har tyvärr inga magiska knep att ge dig då jag själv är lika nojjig :(
Jag plussade dag 7 med 5 dagars och detta är ivf nr.2 , denna gång dock fick vi 3 st till frysen vilket känns lite bättre om denna skulle inte lyckas.
Jag har tänkt ta ett till test med veckor så kanske kan se om hormonerna ökar iaf. Tog sist den 14.2 och stod det 2-3 veckor så borde väll stå 3+ sen, så tänker jag så kanske kan lugna nerverna lite :)
Tack!
Vad tråkigt att få missfall, i vilken vecka var du i då? Kan inte föreställa mig hur hemskt det är...
Jag fick också en 5 dagars, den 30/1. Har 3 stycken kvar i frysen, och som du säger, man får vara glad för det. Men det är alltid en sådan väntan, först för att få ägglossning, sedan ruvningen och sedan börja om eller få ett plus.
Jag gjorde som du ska göra, förra söndagen visade stickan 2-3 veckor, i söndags (igår) visade den 3+ veckor, så det har ju ökat. Kommer förmodligen göra gravtest varje vecka tills vul.
Ja, det där med känningar, det finns ju dom som inte känner något, men det har du ju redan läst om, men jag förstår, man vill ha ALLA känningar som finns. Ge mig lite illamående, det gör inget liksom!