Varför blir folk så arga när man hör av sig till ex man inte kommit över?
Anonym (Nelly) skrev 2018-02-18 23:56:02 följande:
Men du kan inte vara ärlig. Finns inte en chans att hans och dina kompisar blev rabiata över att du skrev God Jul. Du måste ha hört av dig mer än du ger sken av isåfall och han lär ju ha klagat till sina kompisar om det, annars skulle dom inte ens veta om det, än mindre orka bry sig. Hur visste dom vad du hörde av dig till honom om liksom? Dom har väl knappast hackat hans telefon och Mail? Han har ju berättat OCH klagat isåfall, annars skulle dom inte blivit hysteriskt arga som du säger.
Jag blev dumpad av mitt ex precis jag flyttade till en annan stad och plugga. Jag ringde honom två gånger och skickade sms 4 gånger för att jag ville få tillbaka min tv som jag hade lånat ut till honom. Utan svar.
När jag sedan var hemma på jullovet och träffar på honom ute så går jag fram och ber om att få tillbaka min tv varpå han får ett utbrott och kastar drinken i golvet och skriker att jag ska sluta förfölja honom(?). Hans kompisar stod bredvid och tappade hakan.
Jag gav upp tanken på att få tillbaka min tv men ett par veckor senare ringer polisen då han har begärt kontaktförbud, jag berättar för polisen precis hur det låg till och polisen bara skrattade och sa att det självklart inte kommer hända något med anmälan.