Inlägg från: Anonym (hej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hej)

Ni tjejer på BC!

Du har rätt i att det rör sig om ett lyxproblem.

Varför tar du inte bara en tärning och slumpar fram en eller två av de som verkar vettiga? Efter att du har gjort detta så kan du skriva till dem och be att få fortsätta kontakten via en annan kanal.

Jag är inte transa, men ibland så hade det varit skönt att vara kvinna.

• Anonym (hej)
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-02-11 12:46:41 följande:
    Jo så är det, men det är ganska jobbigt faktiskt. Alla vill att man svarar snabbt och jag kommer ju inte ens ihåg vad jag har frågat olika personer eller vem som är vem knappt. Sen har jag märkt att vissa blir jättesura om man inte svarar och så blockar de mig i ren protest. Så framstår man som mindre vettig pga det. 

Och om man bara fokuserar på en i taget känns det som man kanske missar några riktiga guldkorn. Vill inte att det ska vara en slump, är helt seriös med detta och vill verkligen hitta nån jag klickar med. 
    Försök att se det hela ur deras perspektiv. Normaltillståndet för en man på BC är att han har noll brev i inkorgen, och om han får ett livstecken från en kvinna så gäller det att smida medan järnet är varmt så att säga.

Jag tror nog att du kan tänka dig en situation där du själv blir frustrerad om du inte får ett snabbt svar. Kanske när du skall besälla biljetter till en populär konsert? När du söker ett jobb?
Svar på tråden Ni tjejer på BC!