Inlägg från: Anonym (Mella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mella)

Ni tjejer på BC!

Det är jättesvårt att välja och man får räkna med att det är fel person när man väl träffar nån. Jag förstår inte varför du inte kan träffa flera per vecka. Vill man hitta rätt så kommer det ta himla tid om man ska vänta på en i taget. Lämna inte ut mobilnummer och skriv det redan på nätet att du inte lämnar ut. Frågar de ändå så träffa dem inte mer då de inte respekterar/lyssnar.

Jag tycker också det är svårt att dissa men det är bara att välja på det eller att ha ett umgänge som man inte önskar.

• Anonym (Mella)
    MR Z skrev 2018-02-11 14:22:01 följande:

Det är ju tyvärr så i hela den svenska dating värden att tjejet/kvinnor bara sitter och väntar på att killar/men skall svara på deras "annonser". Så blir dom sura när dom får "massa" svar och ingen är drömprinsen.

Har utnyttjat Tinder nu lite och matchat med några...... men inga meddelande från kvinnorna. (har provat några gånger genom år och samma sak). Bästa är nör dom skriver att dom är feminister och för jämstäldhet...... ha ha ha säger jag bara.

Tjejpåbc kör ditt race!!!!

Jag tycker om när ni vet vad ni vill och tar för er !

Har du skrivit meddelande till kvinnorna du matchat med då?
  • Anonym (Mella)
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-02-13 09:01:32 följande:

Vad har det här med tråden överhuvudtaget att göra? Du kan skapa en egen tråd och diskutera dina sunkiga teorier. Eller ditt kvinnoförakt skulle jag snarare beskriva det som, skrivet av en mycket kränkt man. 

Varför dina vänner är ensamma har nog sina anledningar, finns inga vettiga tjejer som skulle rata dem om de är som du beskriver. Dina högst personliga erfarenheter har inget med kvinnor i allmänhet att göra. 

Vet du ens vad som menas med begreppet genus?? 

Du bekräftar ju hans teorier om ologiska kvinnor.

Först skriver du att det här är irrelevant att diskutera i just den här tråden, för att direkt efter slänga en dunk bensin på elden!
  • Anonym (Mella)
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-04-03 21:30:24 följande:

Jag måste svara. Kan inte ghosta en så rak fråga, vill ju vara schysst. Men vet inte hur jag ska formulera mig :P 

Nej tack kan du svara. Frågar han då efter en motivering så säg som du tänkte, det klickade inte för mig...
Svar på tråden Ni tjejer på BC!