• Anonym40

Ni tjejer på BC!

[quote=78600066][quote-nick]Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-04-01 23:01:31 följande:[/quote-nick]Nej, många respekterar inte vad man söker. Har  en ganska välgjord profil där jag är noga med vad jag söker och där jag tycker att det är ganska tydligt att jag söker någon med lite fingertoppskänsla och finess.. Så får man mängder med "knulla ikväll" typ... Folk som vill ses spontant utan att man ens bytt ett ord innan, bara för sex.. Jag är ute efter något så mycket mer seriöst, inget för stunden bara. [/

Hej!

Jo, ja vad ska man säga!

Jag är kille och har samma problem och instämmer!

Jag vet vad jag söker och är tydlig med det!

Verkar som det finns lika många tjejer med problem och konstigheter! Har själv ett bra liv med kloka och sunda värderingar och man vill ju gärna träffa någon med liknande sätt o tänk! Har träffat några få som jag tyckt varit ?okej? men efter några träffar kommer det fram saker som inte funkar! Just som du skriver,, det ska hoppas i säng direkt eller det skickas naken bilder!

Eller efter några glad vin och skratt är det liggning på schemat!!!!känslor verkar vara något som inte finns hos dom flesta!

Trodde mest det var killar som betedde sig så, men det är kvinnor som man tror har klass och vett!

Man har ju inte tid att sitta och skriva romaner med någon och sen visar det sig efter veckor o månader av skrivande och dejtande att det går fet bort!!

Vart dejtar man vettiga tjejer?tips?

• Anonym40

Hej igen!

Mycket som styr är saker som ligger hos en själv!

Beroende på tex personlighet!

Kanske spelar inte vad man börjar söka någon roll( relation,kk,kompis osv..) men det ska stämma någorlunda!! Sen kan allt utvecklas har jag lärt mig!

Men om det ska stämma inledningsvis måste det finnas en attraktion som är sund för sen sexet ska stämma och då blir det bara bättre! Tom kan det bli kärlek på sikt, därför är det för mig viktigt att vänta med liggandet!

Saker som inte funkat för mig är tex att saker är lite uppmålade med status och klass, de lever inte upp till vad dom själva vill vara och då blir det bara fel!! Istället för att vara naturlig och sig själva!! en snygg kvinna som har en kanon stil men inte kan föra sig eller inte kan sminka sig med lite klass!

Eller bor i en skitig lägenhet med oreda!

Om man har lite stil, klass, & Vett fixar man det mesta med ett leende på läpparna och ett sunt och bra resonemang och det gillar jag!!! Då kan man ta saker som inte stämmer till 100%!

Kräsen absolut men det kan se toppen ut sen katastrof,

Kolla bara på alla bilder där alla är snygga och se i själva verket, när smink och kläder är borta!

Men hellre klok o sund än korkad modell, då tror jag sexet blir bättre!!

Dessutom Tycker jag att jag är för bra för att ge det till vem som helst,, skicka bilder osv!!

Bor mellersta Sverige

• Anonym40
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2018-04-02 10:08:18 följande:

Tjejer som inte bara söker sex är nog inte på BC, eller inte så många. För mig är sex, och att man är kompatibla på det planet, jätteviktigt, men med tanke på vilka meddelanden tjejer får skulle jag nog inte klara att ha en egen profil där.

Det är just det jag menar,, att vara kompatibel med sundhet och vett!! Det är något som baserar sig på vem du är och din uppväxt o bagage!

Sen kan man diskutera sex och känslor!!

I en relation måste man ha attraktion för varandra även när förälskelsen är över, då funkar sexet bra och det är så viktigt! Och genererar så mycket mera i relationen!

Har dejtat endast från seriösa dejting sidor men som att leta en nål i en höstack!!
  • Anonym40

Ja absolut, men du vill väl inte träffa en galning, eller något som är helt fel! Som kan slita med problem!

Oavsett vad det gäller!

Jag har kompisar som träffad kk, och nu har en toppen relation! Det kan man inte veta beror på vad som dyker upp!

• Anonym40
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-04-02 20:02:36 följande:

Jag ska försöka vara mer rak i fortsättningen. Taktiken att vara artig/undvikande verkar ju inget fatta. Tycker det känns uppenbart om man träffats en gång, och därefter inte får så mycket respons tillbaka. Då hade jag iaf låtit den personen vara, än att föreslå en till träff. Man är olika helt enkelt. 

Är helt övertygad om att det finns vettiga människor på BC, jag är ju en av dem ;) Jag tycker ofta äldre män 10-15 år äldre än mig, verkar så mycket mer intressanta, de skriver på ett mer tilltalande sätt och de är respektfulla och artiga. Men då är jag lite orolig över åldersskillnaden och ifall jag kommer tända på dem fysiskt också.  

Tja igen!

Vart lite nyfiken på dig, är nog 10-15 år äldre än dig och kopia av en känd skådis!

Intresserad av att skriva några rader?
  • Anonym40
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-04-03 13:05:04 följande:

Känns som att det inte är riktigt 'okej' att söka sex som tjej. Därav skräms säkert många av en sajt som BC. Det är lite fult. Jag kan ju säga att det är inget man diskuterar med vänner ens knappt.

Jag har en ganska välarbetad profil just nu, är tydlig med vad jag söker. Har även bild, en smakfull sådan men som ändå ger en hint om min kropp. Men vill vara diskret och anonym så det får räcka. Sen vill jag inte ha tusen till mail där killar bara skriver pga av min kropp.

Hur blockar jag från civilstatus osv? Det enda jag ser är att man kan blocka åldrar och kön. Och hur stänger man av inkommande mail? Tack för tipsen!

Vad söker du? Ärligt talat tror jag inte du skulle bli besviken om du både vill ha något snyggt och vettigt!
  • Anonym40
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-04-03 20:39:23 följande:

Söker väl en seriösare kk/fbw, till en början. Är inte främmande för en relation då jag tror att det lätt skulle kunna leda till känslor om man blir så "nära" som jag vill. 

Dock så bor du en ganska bra bit från mig. Hur gammal är du då? 

Ursäkta att jag är på ,men något i det du skriver gav mig bara en konstig känsla att det kanske skulle funka riktigt bra!

Ville bara skriva lite mera privat för att se om min mag känsla var rätt!!!!

Nja vet inte om jag bor så långt från dig,, såvida du inte bor norröver!
  • Anonym40
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-04-03 21:32:10 följande:

Vi kan skriva privat men om du bor i mellersta Sverige så är det inte något smidigt avstånd direkt :) Hur gammal var du? 

Ja jag vet inte utan att skriva för mycket här, men kanske södra Sverige! Kan kanske få förklara sen! Bor på två ställen! Tänkt du skulle få se en bild av mig senare och gissa min ålder!! Många gissar på under 30 men är en bit över!!

Skulle det funka att skriva privat?
Svar på tråden Ni tjejer på BC!