Ni tjejer på BC!
[quote=78600066][quote-nick]Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-04-01 23:01:31 följande:[/quote-nick]Nej, många respekterar inte vad man söker. Har en ganska välgjord profil där jag är noga med vad jag söker och där jag tycker att det är ganska tydligt att jag söker någon med lite fingertoppskänsla och finess.. Så får man mängder med "knulla ikväll" typ... Folk som vill ses spontant utan att man ens bytt ett ord innan, bara för sex.. Jag är ute efter något så mycket mer seriöst, inget för stunden bara. [/
Hej!
Jo, ja vad ska man säga!
Jag är kille och har samma problem och instämmer!
Jag vet vad jag söker och är tydlig med det!
Verkar som det finns lika många tjejer med problem och konstigheter! Har själv ett bra liv med kloka och sunda värderingar och man vill ju gärna träffa någon med liknande sätt o tänk! Har träffat några få som jag tyckt varit ?okej? men efter några träffar kommer det fram saker som inte funkar! Just som du skriver,, det ska hoppas i säng direkt eller det skickas naken bilder!
Eller efter några glad vin och skratt är det liggning på schemat!!!!känslor verkar vara något som inte finns hos dom flesta!
Trodde mest det var killar som betedde sig så, men det är kvinnor som man tror har klass och vett!
Man har ju inte tid att sitta och skriva romaner med någon och sen visar det sig efter veckor o månader av skrivande och dejtande att det går fet bort!!
Vart dejtar man vettiga tjejer?tips?