Inlägg från: Anonym (JoDu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (JoDu)

Ni tjejer på BC!

Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-04-02 09:51:06 följande:
    Alltså jag vet inte. Kanske är det omoget att ljuga. Men det är väl en balansgång. En kille tex är så dryg och verkligen inte min typ, bufflig och oattraktiv på alla sätt. Skulle ju kunna säga att han är det, men känns onödigt liksom. Sa att jag träffat en annan faktiskt, men han ger sig ändå inte och frågar hur det går och om vi har bra sex!? Så orkar inte ens bry mig om att svara.

En annan skrev att han blev ledsen och jättebesviken, så har inte hjärta att säga att han inte lockar mig alls... Då skulle han ju bli sårad typ. Känns som att bara man skriver med nån så förväntas en massa. Jag kanske inte vill ses bara för att vi snackat på kik typ en dag och har väl all rätt att dra mig ur om det inte känns 100. Men många verkar ha svårt att ta det.
    Det är ju som två olika världar att vara på BC som man eller som kvinna (vilket iofs verkar vara fallet i allmänhet även på andra dejtingsidor).
    Jag har varit där i ett antal år och jag har lärt mig att uppskatta raka rör. Visst, det är inte jättekul att höra att "du är inte min typ" eller "jag attraheras inte alls av dig" men det är bättre än att skriva till varandra under lång tid för att sedan antingen ghostas eller undvikande svar. Brukar ganska snart känna om den andra egentligen inte vill men är artig.

Ni kan sålla ... gör det! Ingen ide att lägga för mycket energin på att vara supersnäll. Se till folket som är där (säger inte alla, men vissa) de är ju inte så särskilt empatiska eller hänsynstagande?!

Vill säga att det visst finns vettiga och härliga människor även på BC. Skrattande
  • Anonym (JoDu)
    Anonym (Sara) skrev 2018-02-11 16:53:52 följande:

Har hittat några som varit ok men inte mer. Det finns ca inga män som kan/vill tillfredsställa en kvinna. Dom har tittat på porrfilm och tycker då att dom vet hur det ska gå till och vad kvinnor gillar :/ Men de allra flesta bryr sig bara om sig själva.

Så är det nog tyvärr med merparten. Jag kan dock lova att de även finns de som verkligen vill att båda ska få en så bra upplevelse som möjligt.

Sex är ett lagspel ... blir ju inte bra om båda inte får vara med!?
  • Anonym (JoDu)
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-04-02 20:02:36 följande:
    Jag ska försöka vara mer rak i fortsättningen. Taktiken att vara artig/undvikande verkar ju inget fatta. Tycker det känns uppenbart om man träffats en gång, och därefter inte får så mycket respons tillbaka. Då hade jag iaf låtit den personen vara, än att föreslå en till träff. Man är olika helt enkelt. 

Är helt övertygad om att det finns vettiga människor på BC, jag är ju en av dem ;) Jag tycker ofta äldre män 10-15 år äldre än mig, verkar så mycket mer intressanta, de skriver på ett mer tilltalande sätt och de är respektfulla och artiga. Men då är jag lite orolig över åldersskillnaden och ifall jag kommer tända på dem fysiskt också.  
    Har väl en del med livserfarenhet att göra!? Förhoppningsvis mognar (i varje fall vissa) med tiden. Tungan ute
    Sen ska sägas att det nog finns väldigt många "omogna" äldre också.

Får man fråga ... hur gammal är du?
  • Anonym (JoDu)
    Anonym (Skövdekille) skrev 2018-04-05 20:04:36 följande:

Vad har ni för tips på vad man skriver?

Jag har nog försökt med det mesta, man får ju aldrig chansen att bevisa att man är en go kille för flesta tjejerna har ju 30 st andra att skriva med.

Var dig själv, inte för cool eller tillgjord.

Det är ruskigt svårt att få kontakt men i grunden är ju de flesta intresserade av vem du är. Att du inte bara är en sex toy utan även en vettig och intressant person.

Eller vad säger ni tjejer?
Svar på tråden Ni tjejer på BC!