Ni tjejer på BC!
Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-04-02 09:51:06 följande:
Alltså jag vet inte. Kanske är det omoget att ljuga. Men det är väl en balansgång. En kille tex är så dryg och verkligen inte min typ, bufflig och oattraktiv på alla sätt. Skulle ju kunna säga att han är det, men känns onödigt liksom. Sa att jag träffat en annan faktiskt, men han ger sig ändå inte och frågar hur det går och om vi har bra sex!? Så orkar inte ens bry mig om att svara. En annan skrev att han blev ledsen och jättebesviken, så har inte hjärta att säga att han inte lockar mig alls... Då skulle han ju bli sårad typ. Känns som att bara man skriver med nån så förväntas en massa. Jag kanske inte vill ses bara för att vi snackat på kik typ en dag och har väl all rätt att dra mig ur om det inte känns 100. Men många verkar ha svårt att ta det.
Jag har varit där i ett antal år och jag har lärt mig att uppskatta raka rör. Visst, det är inte jättekul att höra att "du är inte min typ" eller "jag attraheras inte alls av dig" men det är bättre än att skriva till varandra under lång tid för att sedan antingen ghostas eller undvikande svar. Brukar ganska snart känna om den andra egentligen inte vill men är artig.
Ni kan sålla ... gör det! Ingen ide att lägga för mycket energin på att vara supersnäll. Se till folket som är där (säger inte alla, men vissa) de är ju inte så särskilt empatiska eller hänsynstagande?!
Vill säga att det visst finns vettiga och härliga människor även på BC.