Inlägg från: Anonym (Blicka inåt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blicka inåt)

Ni tjejer på BC!

Anonym (Kille på bc) skrev 2018-02-12 23:29:14 följande:

Nu känner jag att jag behöver ge en genuskänga till kvinnosläktet och ni blir säkert krängta som vanligt.

Det figurerar en bild på facebook på en gigantisk tjock bok som skulle vara manualen på hur kvinnan fungerar och kan inte annat än att instämma med ett garv.

Bara för en timme sedan ringde min son och idiotförklarade sin mor vilket var helt logiskt men tyvärr går inte defekten att laga.

I ett forskarprogram på tv testades kvinnor och män om sin sexualitet, kåthet och rövslickerifasoner och resultatet var skrämmande där männen fysiska reaktioner överenstämde med de mentala och verbala vilket var helt logiskt. När man gjorde samma tester på kvinnor blev resultaten helt galna utom all rim o reson och det är detta vi män ska försöka knäcka koden till. Ett klassisk exempel jag och mina vänner varit med om upprepat är att ett kvinnligt nej inte betyder nej alltid. Jag har haft sex åtskilligt under den tid jag bodde utomlands med tjejer som vid närmanden säger nej men vi strular vidare och det är jag som för sjutton mer el mindre blir våldtagen. När man ibland respekterat tjejens nej så viser det sig att hon blivit sur för att jag slutade. Snacka om förbryllande.

När det sen gäller flickors val av partner finns det ingen logik heller. Ni väljer colla killar som vi andra vet är jävla idioter och blir inte det minsta förvånade när hon står där ensam med 2 ungar och han drogat el slagit henne. Samtidigt har jag flertalet kompisar som är genuint snälla, pålitliga, välutblidade och snygga svärmorsdrömmar men som alltid förblivit ensamma o barnlösa. Min snygga vännina här som kan få vilken man hon vill har valt en kåkfarare med missbruk och jag vet att hon bara fortsätter förstöra sitt liv o barnens.

När ni kvinnor är ta mej fan inte kloka på en fläck i ert sökande och val av män och ni är inte förmögna att fatta de smarta intiativen för ert eget bästa medan vi killar går mer logiskt fram i vårt sökande och sen väljer det vi gillar. Bli nu inte så lättkrängta utan ta en funderare på om det faktiskt inte ligger något i det jag säger.

Om dina ensamma vänner har samma tankar och syn som dig så är det ju inte så svårt att ana varför de är ensamma :) För all del, bara en kille som umgås med och är vän med någon med din syn skulle göra att jag hellre kikade vidare efter någon annan.
  • Anonym (Blicka inåt)
    Anonym40 skrev 2018-04-02 11:32:29 följande:

Det är just det jag menar,, att vara kompatibel med sundhet och vett!! Det är något som baserar sig på vem du är och din uppväxt o bagage!

Sen kan man diskutera sex och känslor!!

I en relation måste man ha attraktion för varandra även när förälskelsen är över, då funkar sexet bra och det är så viktigt! Och genererar så mycket mera i relationen!

Har dejtat endast från seriösa dejting sidor men som att leta en nål i en höstack!!

Men BC har inget med detta och göra riktigt? Om du söker en romantiskt eller djupare relation på bc så förstår jag att du blir besviken.
  • Anonym (Blicka inåt)
    Anonym40 skrev 2018-04-02 11:44:58 följande:

Ja absolut, men du vill väl inte träffa en galning, eller något som är helt fel! Som kan slita med problem!

Oavsett vad det gäller!

Jag har kompisar som träffad kk, och nu har en toppen relation! Det kan man inte veta beror på vad som dyker upp!

Måste det stå mellan galning eller djupare relation då?

Klart vad som helst kan hända, men går man in på bc med syfte att hitta en djupare relation så kommer man bli besviken.
  • Anonym (Blicka inåt)
    Anonym (Skövdekille) skrev 2018-04-05 20:04:36 följande:

Vad har ni för tips på vad man skriver?

Jag har nog försökt med det mesta, man får ju aldrig chansen att bevisa att man är en go kille för flesta tjejerna har ju 30 st andra att skriva med.

Skriv aldrig bara "hej", eller "hur är läget" och dyl. Är i samboförhållande och söker därför inte själv längre, men har gjort det förut. Var en sanslös mängd meddelanden jag fick, varje gång jag svarade på ett meddelande (fem minuter eller så) och därefter uppdaterade inkorgen väntade minst 10 nya. Alla som bara skrev "hej" eller något annat kort brydde jag mig inte ens i att svara. Inte för att vara taskig, kanske var en jättetrevlig person och bra matchning, men man har helt enkelt inte tiden att sitta och svara på alla så då går sådana meddelanden bort direkt. Skriv inte heller någon slags intro där du bara redogör för din längd, din ålder och storleken på din kuk.

Tror det garanterat bästa sättet är att läsa profilen noga och kontaktannons om en sådan ligger ute. Skriv i meddelandet med vad det är med hennes profil och/eller annons som gjorde att du valde att skriva till henne och varför du tyckte just det var intressant och att det gjorde dig nyfiken på att prata för att se om ni kanske skulle kunna vara en bra matchning. Därefter kan du lite kort presentera dig själv, men inte med sådana där standardgrejer (det finns ju dessutom oftast att hitta snabbt i din profil förmodligen). Utan mer kanske nämna vad det är du själv söker, vad du har för erfarenhet sedan tidigare (syftar inte på vad du gjort sexuellt då haha, men har du träffat någon online tidigare eller är du lite ny på det). En kort men lite djupare presentation än "jag är xx år, xxx cm osv.". Du vill ge henne något konkret hon kan svara på, vare sig i din lilla presentation av dig själv eller med det du fann intressant med just henne, kanske ställa en fråga eller så. Det behöver inte vara ett jättelångt meddelande, men mer än två-tre meningar i mitt tycke.
Svar på tråden Ni tjejer på BC!