Ni tjejer på BC!
Nu känner jag att jag behöver ge en genuskänga till kvinnosläktet och ni blir säkert krängta som vanligt.
Det figurerar en bild på facebook på en gigantisk tjock bok som skulle vara manualen på hur kvinnan fungerar och kan inte annat än att instämma med ett garv.
Bara för en timme sedan ringde min son och idiotförklarade sin mor vilket var helt logiskt men tyvärr går inte defekten att laga.
I ett forskarprogram på tv testades kvinnor och män om sin sexualitet, kåthet och rövslickerifasoner och resultatet var skrämmande där männen fysiska reaktioner överenstämde med de mentala och verbala vilket var helt logiskt. När man gjorde samma tester på kvinnor blev resultaten helt galna utom all rim o reson och det är detta vi män ska försöka knäcka koden till. Ett klassisk exempel jag och mina vänner varit med om upprepat är att ett kvinnligt nej inte betyder nej alltid. Jag har haft sex åtskilligt under den tid jag bodde utomlands med tjejer som vid närmanden säger nej men vi strular vidare och det är jag som för sjutton mer el mindre blir våldtagen. När man ibland respekterat tjejens nej så viser det sig att hon blivit sur för att jag slutade. Snacka om förbryllande.
När det sen gäller flickors val av partner finns det ingen logik heller. Ni väljer colla killar som vi andra vet är jävla idioter och blir inte det minsta förvånade när hon står där ensam med 2 ungar och han drogat el slagit henne. Samtidigt har jag flertalet kompisar som är genuint snälla, pålitliga, välutblidade och snygga svärmorsdrömmar men som alltid förblivit ensamma o barnlösa. Min snygga vännina här som kan få vilken man hon vill har valt en kåkfarare med missbruk och jag vet att hon bara fortsätter förstöra sitt liv o barnens.
När ni kvinnor är ta mej fan inte kloka på en fläck i ert sökande och val av män och ni är inte förmögna att fatta de smarta intiativen för ert eget bästa medan vi killar går mer logiskt fram i vårt sökande och sen väljer det vi gillar. Bli nu inte så lättkrängta utan ta en funderare på om det faktiskt inte ligger något i det jag säger.