Inlägg från: Äntligen18 |Visa alla inlägg
  • Äntligen18

Vi på BC. Inget oseriöst

Jag har varit där i ett år nu och det finns härliga personer ( singel killar/tjejer samt par )

Men de flesta där är oseriösa män, så det kan förvandlas till rena djungeln oftast.

Men jag har hittat många personer som jag kanske inte har träffat men vi njuter av att chatta om allt mellan himmel och jord. De är ganska härliga personer bakom allt snusket ;)

• Äntligen18
    Anonym (Dfghj) skrev 2018-03-04 17:14:57 följande:

Så om man är en snygg, välformad medelålders kvinna som söker sex och inte vill kacka i eget bo (jobbet) och inte på krogen - Vilka sajter eller platser föreslår du?

Bc :)

Darkside är ett annat alternativt ;)
  • Äntligen18
    Anonym (F23) skrev 2018-05-17 21:43:50 följande:

Skulle gärna använda BC faktiskt och har försökt - men mitt konto blir bara spärrat. Bor inte i Sverige utan i ett annat Europeiskt land, men är i Sverige nästan varannan månad och hade gärna velat stämma sköna träffar då. Men antingen får jag inga skrivrättigheter om jag skapar kontot utanför Sverige, eller om jag gör kontot i Sverige så blir jag av med skrivrättigheterna när jag är loggar in och är aktiv utanför Sverige. Sjukt drygt. Och eftersom BC har en icke-existerande och fungerande admin så blir det lite moment 22. Nästan så jag funderat på att starta upp en egen sida haha...men har inte riktigt kunskaperna eller tiden för det

När jag reste bort blev mitt konto spärrad för att jag var utanför Sverige.

Jag gjorde ett annat konto i det landet och så skicka jag ett trevligt brev till administrationen.

Det var för ett och ett halvt år sen och nu har jag tillgång till den än idag ;)
  • Äntligen18
    recn skrev 2018-05-21 22:56:51 följande:

Är BC något att ha? Vi har varit lite skeptiska till det.. Har planer på att hitta en tjej. Dock osäkra på hur långt vi vill gå, tänkte börja med att vara så intima det går utan att ha sex för att se hur det känns. Kanske fel ställe att leta på?

Är mer intresserad av ren passion än kuklängd och bröststorlek...

Det finns faktiskt ganska många människor på bc som har det ni söker. Men ni måste då tänka lite skeptiska, eftersom vissa av dem har en ålderskillnad till er eller annan kroppstyp osv. ;)
  • Äntligen18
    Anonym (F23) skrev 2018-05-22 22:41:19 följande:

Men verkar inte som admin vart aktiv på väldigt länge. Jag har iallafaöl inte fått svar på någon av de emails jag skickat, verkar som många andra inte heller fått det.

Nu har dem offentligt bett om ursäkt för ett misstag de gjort. Försök en gång till och så får du säkert svar ;)
  • Äntligen18
    prospicientia skrev 2018-05-22 20:44:41 följande:

Okej, tack för dina tankar. Men kan man röstchatta där också? Det kan man ju på Skype t.ex. För textkontakt fungerar inte för mig. Jag skriver långa brev. Jag är usel på att skicka korta små meddelanden till folk jag inte känner. Så jag behöver antingen skicka långa brev man kan svara på typ en gång i veckan eller prata i telefon el. d. Jag försöker såklart att anpassa mig lite, men jag har ständigt problem med textchattande med korta meddelanden. Jag får ångest och vet inte vad jag ska skriva när jag inte har personen framför mig. Känner jag personen är det en annan sak. 

Förlåt om jag stör men kik är relativt bättre än Skype för att skicka meddelanden.

Det går lite fortare och du kan spela in en kort video på dig också eller bara din röst.

Sen så om både parten är engagerade så vår du svar lika snabbt som du skickar, ifall hen svara med korta svar, t.ex "Ja", "Nej!" eller min favorit "Ingen aning" ;)
Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst