• Skånepar

Vi på BC. Inget oseriöst

Vi var med på bc förut men tröttnade på att bli kallade oseriös av män då vi inte kunde träffas inom trekvart.

• Skånepar
    Anders 386 skrev 2018-02-12 15:47:58 följande:

Jag la upp en profil där och skrev att jag var intresserad av en extraman för trekant. Men jag berättade också att det var mest fantasier och att jag inte hade med mig frun på äventyret. Tyvärr har jag inte ens tagit upp det med min fru, jag är rädd för hennes reaktion. (Det var alltså ingen parprofil.)
    Fick ändå flera trevliga kontakter som jag utbytte lite tankar och idéer med. Men nu vet jag ju faktiskt inte hur många som hade gått från ord till handling om det blivit verklighet? Vi är ju ganska gamla, men det finns ju många i samma ålder där också. och vissa yngre som kan tänka sig en äldre för äventyr.
    Fick en del förfrågningar om killsex också - men vill inte ta steget till att vara otrogen.

Men jag tycker det är ganska trevlig "stämning" där. men håller med om att vissa  är extremt fåordiga.

Vad f-n är du ute på en sexdejtingsida utan att snacka med din fru först, så lågt, så patetisk.
  • Skånepar
    Anonym (Snart tillbaka) skrev 2018-03-04 18:09:25 följande:
    Känner igen det där... Vissa män verkar anta att bara för att man vill bjuda in någon/några extra i sovrummet så är man villig att träffa VEM som helst och NÄR som helst
    Exakt så, att vi skulle vara lika desperata som de är.
  • Skånepar
    Anonym (Snart tillbaka) skrev 2018-03-04 19:56:24 följande:
    Klart man är!

Vi har två småbarn så inför en ev träff så behöver vi lite framförhållning för att fixa barnvakt osv, vilket vi säger tydligt på profilen men trots det; ?knulla ikväll??, ?gör ni i helgen, ses??

Känns som i vissa fall att hjärnan försvinner när man loggar in på BC, många tappar förmågan att bete sig som folk
    Vet exakt vad du menar, vi jobbar ofta helger, nu är våra barn äldre, men var många idioter som undrade om vi inte kunde lämna våra barn hos barnvakt så de kunde komma och hälsa på, usch fy blä, såna äckelpaddor..
    Vi sökte långvarig relation/fast kk/kkinna, men hittade ingen/inga.
  • Skånepar
    Anonym (Mongo) skrev 2018-03-06 18:52:45 följande:
    Tack för omtanke moralens väktare. Synd att din läsförståelse är så undermålig bara.
    Nej har inget med moral att göra, du anar inte hur många par det finns där mannen inte berättat för kvinnan att han gått med i nån sexklubb/datingsida, hade alla dessa drömmare förvunnit hade tex bc blivit mycket bättre.
Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst