Vi på BC. Inget oseriöst
Vi var med på bc förut men tröttnade på att bli kallade oseriös av män då vi inte kunde träffas inom trekvart.
Vi var med på bc förut men tröttnade på att bli kallade oseriös av män då vi inte kunde träffas inom trekvart.
Jag la upp en profil där och skrev att jag var intresserad av en extraman för trekant. Men jag berättade också att det var mest fantasier och att jag inte hade med mig frun på äventyret. Tyvärr har jag inte ens tagit upp det med min fru, jag är rädd för hennes reaktion. (Det var alltså ingen parprofil.)
Fick ändå flera trevliga kontakter som jag utbytte lite tankar och idéer med. Men nu vet jag ju faktiskt inte hur många som hade gått från ord till handling om det blivit verklighet? Vi är ju ganska gamla, men det finns ju många i samma ålder där också. och vissa yngre som kan tänka sig en äldre för äventyr.
Fick en del förfrågningar om killsex också - men vill inte ta steget till att vara otrogen.
Men jag tycker det är ganska trevlig "stämning" där. men håller med om att vissa är extremt fåordiga.
Ja krävs en hel del tur också.