Inlägg från: EnsamSingelpappa |Visa alla inlägg
  • EnsamSingelpappa

Vi på BC. Inget oseriöst

Alltså

Jag har haft konto på BC för många många år sen, det gick relativt ok kan jag väl säga.

Fick en del kontakter och liknande. En del upplevelser som man minns än idag. helt klart intressant.

Men nu med ett helt nytt bagage, med en ny tändning i livet osv. Med nya fetischer osv.

Jag är under 40 år, har barn på halvtid, bosatt i Sthlm, tycker ni att det är värt att gå med i BC igen, eller är man lite för gammal?

Och sen så, förut så var jag vältränad, magrutor osv osv. Nu är det en del gråa hårstrån, förvisso är jag smal och relativt vältränad även om jag inte alls tränar på de sättet längre. Men absolut inga magrutor, kommer aldrig ske igen.

Skillnaden är att man själv kanske är lite mer kräsen vad det är för människa man ska träffa och kanske inte endast går på utseende ( jag vet att det är väl de man gör på en sådan sida) men men.

En stor skillnad är att jag helt enkelt inte gillar att "jaga" tjejer.

Vad tycker ni, är de värt med ett nytt försök på en sådan sida?

• EnsamSingelpappa
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-07-12 10:01:38 följande:
    Det behöver inte alls vara bara yta man går efter. Det gör inte jag, har stött på flera likasinnade. Jaga får du nog göra lite, iaf visa ditt intresse.

Vad har du att förlora? :) Du är verkligen inte för gammal :)

Alltså

Visa intresse kan man ju såklart alltid göra :)

Förlora har man inte alls något att göra, även om det tar lite väl lång tid att visa intresse osv... :) Men såklart får man kämpa.

Ok, så under 40 år är inte för gammalt, för de känns att kvinnorna oftast söker efter dem där unga vältränade killarna? haha.

Men om du som tjej, uppskattar, vad är procentsatsen på kvinnor/män där idag så att säga?

5-10% tjejer? :)

• EnsamSingelpappa
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-07-12 10:21:04 följande:
    Jag kan ju inte svara för andra men jag har inte sökt de killarna. Har snarare sett fördelar med äldre män. Vill inte träffa någon omogen och ytlig, hur många magrutor han än må ha... :)

Ja det är väl nåt sånt tror jag, har för mig jag läste 7 %.

Hehe

Vilken gissning, prickade helt rätt. Vad bra då :)

Men får jag fråga hur gammal du själv är och vart du bor?

Menar, jag med mina snart 40 år, mognad och all erfarenhet, det kanske är så mycket jätte unga tjejer där på plats :)

• EnsamSingelpappa
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-07-12 20:34:51 följande:
    Du menar att du vill ha nån yngre? Förstod inte vad du menade riktigt. Jag bor inte i Stockholmsområdet iaf :p Är i 30-års åldern.

Hallo

haha, nejdå, du missförstod nog mig om att jag vill ha yngre.

Någon runt 30 (plus/minus några år är alldeles jätte bra)

Vart bor du då?

Det är väl inte på andra sidan Sverige väl? Så mycket oflyt kan jag inte ha? haha.

Nu är vi inne på djup vatten rörande vår kontakt, vi kanske ska ta mer information lite mer privat på något sätt?

Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst