Vi på BC. Inget oseriöst
Mmm, jag har letat på bc sedan december 2015 utan att lyckas...
Jag har haft en profil på bc tidigare med goda resultat ;), som tjej är det nog lättare att få ligga än om man är kille;)
Mmm, jag har letat på bc sedan december 2015 utan att lyckas...
Jag har haft en profil på bc tidigare med goda resultat ;), som tjej är det nog lättare att få ligga än om man är kille;)
Tre stycken fikor/luncher som inte ledde till något mer, efter säkert över tusen kontaktförsök. Inte det lättaste att nå fram när antalet manliga konton är tio gånger fler än antalet kvinnliga. Dra sedan bort de rent lesbiska och fejkkonton därtill samt prostituerade.
76.7 mot 7.9
member.bodycontact.com/pages/misc/statistics.php
Alltså
Visa intresse kan man ju såklart alltid göra :)
Förlora har man inte alls något att göra, även om det tar lite väl lång tid att visa intresse osv... :) Men såklart får man kämpa.
Ok, så under 40 år är inte för gammalt, för de känns att kvinnorna oftast söker efter dem där unga vältränade killarna? haha.
Men om du som tjej, uppskattar, vad är procentsatsen på kvinnor/män där idag så att säga?
5-10% tjejer? :)
Ja, flertalet kvinnor jag pratat med där verkar bli äcklade av att bli behandlade som objekt. Så jag tycker det är jättekonstigt att inte lyckas nå fram någon gång så som jag anstränger mig för att inte göra så. Väldigt många skriver också att de inte gillar dick pics, men du menar kanske att det lyckas bättre om jag ändrar strategi eller?
Enligt de kvinnor jag pratat med så blir de äcklade av att flertalet bara tycks se dem som ett hål att sätta på och inte är intresserade av deras njutning eller respekterar dem som människor. Så mycket meddelanden som kvinnor får gör ju att jag förstår varför runt hälften av allt jag skickar aldrig ens blir öppnat. Vi killar har nog större chans att skrapa fram en högvinst på ett lotteri än att hitta sexuell relation genom BC.
Jag skriver och knyter an till deras högst skiftande profiltexter, men skriver inga långa romaner. Mellan 5-10 meningar kortfattat om vad jag eftersöker och ber dem läsa min profilsida, med dagbok och annonser. Träffas är en sak men konkret bodycontact något helt annat. Varit på tre stycken BC-fika/lunch-möten som sagt, men det var helt normalt socialt umgänge utan att sex kommit på tal och sen inte setts något mera... Är det pang på rödbetan när du träffat killar eller?
Jag har länge försökt den där försiktiga stilen att inte våga föreslå träff i början. Men de "evighetschattarna" tenderar rinna ut i sanden. Så jag brukar därför faktiskt runda av mina brev med vad de säger om en fika/lunch för att se om det finns kemi. Ska det finnas minsta chans för att få någon uppmärksamhet vidare så inser jag ju dessutom att det krävs att kommunikationen fortast möjligt flyttas till Kik för att ha någon chans nå igenom spambruset. Min profil innehåller också ganska mycket om vad som sökes med annonsernas innehåll inräknat. Problemet är att många tjejer tycks mest hänga som tidsfördriv, och här är ett färskt exempel ganska vanligt som gör en luttrad kring chanserna:
Tjena!
Du verkar verkligen jättetrevlig. Tyvärr söker jag inte så mycket myssex här på BC. Just nu vet jag faktiskt inte om jag söker någonting alls. Jag är kär och har väldigt bra sex hemma, just nu är min nya kärlek tyvärr bortrest och jag är nog bara ute efter bekräftelse när jag är här inne och kollar läget. Jag tror inte att jag kommer träffa någon, men är så kåt att jag inte kan låta bli att vara inne och titta :)