Orosanmälan !!!!! ????
Jag tycker inte det är okej att dricka 4 öl medan barnen fortfarande är vakna. Vi dricker ibland vin på helgen men aldrig men skulle aldrig dricka mer än ett glas med barnen uppe. Och var var barnen när ni var och rökte? (Vilket jag heller aldrig skulle göra med barnen vakna) Först skriver du att mannen var och fixade med bastun, sen att han satt och väntade medan ni rökte. Och han har ingen aning om var barnen var medan ni var borta. Tre barnen som hoppar i sängen brukar låta en hel del. Hur lite uppsikt har ni över barnen om ni inte har nån aning om var de är, är så pass långt borta att ni inte hör att de är i erat rum och hoppar i sängen, och inte heller hör när 3-åringen ramlar och slår sig så pass illa att han får en kraftig hjärnskakning. Sen väljer ni att den kraftigt alkoholpåverkade föräldern (vilket han borde vara efter 4 öl, att inte vara berusad efter det är inte normalt) åker till akuten, eftersom du får tokspel. Klart att de inte kommer att omhänderta ert barn om allt verkar normalt när de utreder, men är verkligen inte förvånad över att ni blev anmälda. Totalt omdömeslöst, hela situationen. Sen säger du att du skuldbelägger dig själv fast det inte var erat fel. Det var i allra högsta grad erat fel!!
Och hur alkoholpåverkad man blir av 4 år är ju jätteindividuellt så TS kan nog bäst själv avgöra pappas påverkningsgrad.
Tycker du ska tagga ner och sluta vara så fruktansvärt elak, TS är ju uppenbart väldigt uppstressad av situationen och har dåligt samvete som det är. På vilket sätt hjälper det att du får visa upp vilken fantastisk människa DU tycker att du är?
Att tillägga är att jag varken dricker eller röker, knappt maken heller, men vi springer inte runt och berättar för alla vilka FANTASTISKA människor vi är för det.