Inlägg från: Anonym (Lättlurad man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lättlurad man)

Hur motverkar man bitterhet vid nät - dejting?

Hej Kan man bli annat än sur o bitter ?? Har under lång tid varit inne på en sida Vuxenflirtkontakt Alla damer svarar snällt och alltid något som inte betyder ett smack och som inte leder till något alls utom att jag får betala 15 kr för varje brev  (max 500 tecken) Man vill ju tro folk om gott o att de skriver sanningen !!! Men här är det BARA falskt o att du ska betala  Kvinnorna säger att de ozo måste betala   Det tror jag bara är så att de får betalt för att få massor med män att skriva och när man skrivit 100 brev så blir svaren luddigare ändå  Så pass att man slutar tro på en framtid o börjar om med en ny möjlig kvinna ... VILL VARNA ALLA !!!!

• Anonym (Lättlurad man)
    Anonym (Lättlurad man) skrev 2018-02-15 17:38:32 följande:

Hej Kan man bli annat än sur o bitter ?? Har under lång tid varit inne på en sida Vuxenflirtkontakt Alla damer svarar snällt och alltid något som inte betyder ett smack och som inte leder till något alls utom att jag får betala 15 kr för varje brev  (max 500 tecken) Man vill ju tro folk om gott o att de skriver sanningen !!! Men här är det BARA falskt o att du ska betala  Kvinnorna säger att de ozo måste betala   Det tror jag bara är så att de får betalt för att få massor med män att skriva och när man skrivit 100 brev så blir svaren luddigare ändå  Så pass att man slutar tro på en framtid o börjar om med en ny möjlig kvinna ... VILL VARNA ALLA !!!!

Vill att alla som läser oxo ska veta att det verkar som att flera damer jobbar vid sidan av varandra med att skriva svaren ...det märks genom att plötsligt stavar de inte rätt    skriver inte om det jag frågar om förstår inte , för att de vet inte vad en annan kvinna skrivit ... När du inte skrivit tillbaka på två dar så kommer en fråga "Har du glömt mej ?" för att man ska luras att skriva igen  
    En normal brevväxling innebär 5 - 10 brev om dagen  dvs 75- 150 kr och per vecka minst 500 kr ...Ta det o multiplicera med 100 så förstår alla vilken business det här är för den Hollands registrerade firman ... SORGLIGT 
Svar på tråden Hur motverkar man bitterhet vid nät - dejting?