• saijda

Bim denna veckan

Hej, hoppar in här om det är okej :) Jag vet inte när min BIM är, då cykeln kan ha rubbats efter missfallet 11 januari.(testade negativt hos gyn 19 januari) Men testade mig i tisdags och då visade det svagt plus. Men vågar inte tro på det, så ska testa mig i helgen, för säkerhets skull :)

• saijda

Vad tror ni? Tog detta i tisdags, både jag och min svägerska tror att det är ett pluss :0 ska testa ett annat eller digitalt i helgen. Men har alla symtom som förra gången.
  • saijda
    Ronjaelley skrev 2018-02-15 23:07:03 följande:

Kan inte se någon bild men kan vara min telefon som krånglar :/

• saijda

[quote=78473568][quote-nick]saijda skrev 2018-02-15 23:35:49 följande:[/quote-nick][/quote]

Men gud så märkligt det fungerar inte :0

• saijda
    cassandra92 skrev 2018-02-15 23:39:09 följande:

Nej man kan inte se den :/ 

Åh vad ledsamt att det inte fungerar och dela :(

Hoppas det fungerar i helgen när jag ska testa på nytt :0 kram på er alla <3
  • saijda

Fortfarande ingen mens och har inte vågat testa mig sedan den 13 februari, då jag fick ett väldigt svagt pluss :0 tempen ligger på 36.9 grader (har vanligtvis 36.2-36.4 grader) hade tänkt testa mig imorgon bitti igen, om jag vågar :(

Hur går det för er andra, när har ni BIM och när hade tänkt testa er? :)

• saijda
    cassandra92 skrev 2018-02-17 12:57:44 följande:

Oh, spännande! Hoppas du får ett tydligt plus! :D jag har BIM imorgon, och har haft temperaturhöjning nu i 10 dagar, idag gick den upp ytterligare, så man blir ju lite nyfiken. Ska försöka hålla mig och testa på tisdag! :)

Ja verkligen kan knappt sova och tänker på det hela tiden! :0 åh håller tummarna för oss <3 jag vet inte när min BIM är, för hade missfall 11 januari och då plussade jag på BIM+4 :/ oh min temp har också stigit, ligger på 36.9 grader just nu, vanliga är runt 36.2-36.4. Hoppas på ett pluss för oss båda <3
Svar på tråden Bim denna veckan