Inlägg från: TotteE |Visa alla inlägg
  • TotteE

Inget att rösta på i höst?

Hur tänker ni rösta och varför?

Jag känner inte att det finns något riksdagsparti som tilltalar. Jag är väl i grunden borgerlig men intr långt till höger. Men samtidigt kan jag inte ta de fyra borgerliga partierna på allvar. De kommer med än det ena än det andra med ett engagemang man inte sög tillstymmelsen till när de själva satt i regeringsställning för bara några år sedan. Det klingar falskt.

Medborgerlig Samling är det som ligger närmast men det är inget parti jag i nuläget applåderar egentligen. Även där finns det saker som stör.

• Svar på tråden Inget att rösta på i höst?
  • TotteE
    Anonym (Blatte Här) skrev 2018-02-15 00:35:30 följande:

Eftersom Sverige ser ut som det gör finns det bara ett parti som kan rädda landet.

Men det kanske räcker med en mandatperiod för att rädda landet.

Sverigedemokraterna.

Och nej det är bara korkade svenskar som tror att deras politik är rasistisk.

Om ni bara visste hur många invandrare som tänker rösta på de...

Jo då Jag vet att det är många invandrare som röstat på dom!

Och nej det räcker inte med en mandatperiod för att "rädda" landet. Vilken fantasivärld lever du i?

Sen vad gäller SD så skiter jag personligen i att partiet är stämplat som rasistiskt (rätt eller fel) men jag gillar inte partiets politik. Jag är mera höger än vad SD är.

SD för mig är ett parti för LO-medlemmar.

Dessutom så skämdes jag när Jimmie med sitt anhang dök upp i kyrkan utklädda i rikemansbondedräkter och inte hade mer folkvett och hyfs än att de kunde sitta på rumpan i fem minuter medan ärkebiskopen höll tal.
  • TotteE

Sen har jag personligen lite eller förlåt, väldigt svårt för SD's Mattias Karlsson och Söder blir jag direkt illamåendes att se..

Svar på tråden Inget att rösta på i höst?