Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

    Man: Skulle du ta ett Anti-kåtpiller om det fanns?

    Nej, skulle inte vilja ta ett sådant piller. Kanske ett piller som förhindrar erektion eller utlösning helt och som tjejen kan ge mig när hon vill ha mer uppmärksamhet. Jag tänker att så länge man är kåt kan man ge, när detta går över och oftast efter utlösning är det svårare att ge henne njutning.

    Jag fantiserar dock om kuklås och att inte få stånd och utlösning på regular basis. Att jag är superkåt och det enda jag kan göra är att ge henne njutning.

    Just känslan att vara kåt är underbar. Tyvärr försvinner den efter jag fått utlösning.

  • Anonym (Man)
    New Dawn skrev 2018-02-16 13:21:08 följande:

    Varför måste du ha stånd för att tillfredsställa?

    Jag tror det handlar om inställning.

    Börja vidga synen på sex och njutning, så att inte din egen erektion är så central.


    Det är sant att det handlar om inställning. Jag brukar försöka ge henne njutning efter min orgasm , ibland kommer jag snabbt och jag vill inte att det ska ta slut då, men det känns som att jag låsas ge henne njutning eftersom min egna kåthet har avtagit. Vet inte om hon känner så eller om jag gör på ett annat sätt men när jag är kåt på riktigt om man säger så, då vill jag typ äta upp henne och göra allt för henne. Jag vill vara kåt när jag har sex och det är jag inte riktigt efter en orgasm. Skulle jag haft en bur, vilket skulle förhindra en orgasm tror jag hon skulle få mera njutning faktiskt.

    Men som du säger, det sitter i inställningen och jag jobbar på det, att fortsätta ge henne njutning även om jag fått mitt.
  • Anonym (Man)
    New Dawn skrev 2018-02-16 17:19:57 följande:

    "låtsas"? Var menar du med det? Vad gör du då?

    Min karl kan ge mig massa njutning utan att vara kåt. Det kan vara efter hans egna orgasm, eller gånger då han liksom inte har förmåga/lust just för stunden.


    Jag låtsas precis som din man efter att han fått orgasm och direkt ska kyssa dig, gå ner och slicka dig, att man låtsas att man gillar det och gör det men helst inte just då, ändå.
  • Anonym (Man)
    New Dawn skrev 2018-02-16 22:15:44 följande:

    Nej du. Jag är så pass gammal att jag känner skillnad på sådant där. Mitt ex gjorde saker som inte kändes genuina, lite plikskyldigt sådär, och sådant kan jag inte njuta av, men min nuvarande man visar så väl att han älskar att tillfredsställa mig och det är ömsesidigt.

    Du får tro vad du vill, men alla män är inte som du.


    Okej, bra för dig. Det jag försöker säga är att jag vet inte om jag är som ditt ex eller som din nuvarande men jag vill och försöker ge henne njutning men det ör svårt efter orgasm.
  • Anonym (Man)
    Anton Chigurh skrev 2018-02-16 22:45:03 följande:

    Herregud.....skärp dig FÖR HELVETE. Jösses alltså. Jag låtsas inte ett jävla dugg. Att DU(helt enligt egen utsago)LÅTSAS att du vill fortsätta. Det får stå för dig. Ditt sätt att bete sig är ljusår från hur en RIKTIG man beter sig gentemot sin partner. Jag njuter nåt OERHÖRT av att tillfredsställa min kvinna, sen, om det har gått för mig, en, två, tre eller fyra gånger, ELLER INTE ALLS......det har ingen som helst betydelse.

    Jag älskar helt enkelt att se, att höra....att KÄNNA min kvinna njuta. Jag ÄLSKAR det.

    Svårare än så är det inte.

    Inte om du är en RIKTIG man. Vilket jag är. Ut i fingerspetsarna.


    Kul FÖR dig Anton. Som ÄR en riktig MAN dvs.
Svar på tråden Man: Skulle du ta ett Anti-kåtpiller om det fanns?