Inlägg från: Anonym (en kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en kille)

Båda syskon gay?

Anonym (Ofelia) skrev 2018-02-16 23:11:26 följande:
    Tror inte det är genetiskt, känner inte till några liknande fall.
    Som mamma hade jag blivit ledsen om ett av mina barn var gay, om båda var det... så vet jag inte vart jag skulle ta vägen. Gråter
    Varför?
  • Anonym (en kille)

TS, av 6 syskon är 3 gay. Jag som är yngst kille, min äldsta storebror samt mellansyrran.

Jag vet inte om det är vanligt, men så blev det här.

• Anonym (en kille)
    Anonym (Ofelia) skrev 2018-02-16 23:23:01 följande:
    Anonym (en kille) skrev 2018-02-16 23:18:36 följande:
    Varför?

Förstår ni inte det?

Jag vill se mina barn med familjer, äkta familjer med blodsband. Jag skulle skämmas, skulle inte kunna presentera min dotter som "Sara och hennes fru Camilla".

Jag vet inte hur jag skulle kunna klara att hantera det.
    Jag förstår inte riktig. Ens partner har man ju inte blodsband förhoppningsvis och barnbarn kan du få åndå.
  • Anonym (en kille)
    Anonym (Ofelia) skrev 2018-02-16 23:42:59 följande:
    Tyvärr kan man inte få barnbarn då. =( 
    Jo, det kan man. Tror du vi lever på 1800-talet?
  • Anonym (en kille)
    Anonym (Händer) skrev 2018-02-16 23:48:56 följande:
    Klart man kan.

Men nu anar jag vem du är, du anser inte att adoptivbarn är riktiga barn heller?
    Ja, jag har också fattat vem det är.
  • Anonym (en kille)
    Anonym (Ofelia) skrev 2018-02-16 23:55:35 följande:
    Så, vem är jag då?
    "Riktiga" och riktiga... inte biologiska. Men är det ett heteropar som inte kan få egna så är det ett alternativ.
    Dock skulle jag nog ha svårt att se ett adopterat "barnbarn" som mitt barnbarn.

Ni får bli arga om ni vill men jag anser nog ändå att jag har lika stor rätt att dryfta mina tankar och känslor som ni har. Även om vi inte är överens.
    Homosexuella kan också få biologiska barn.

Du är samma som alltid tar upp detta i sånna här trådar. Just nu kan jag inte länka eftersom jag skriver från plattan, men visst är det du, alltid.

Jag blir inte arg på dig för att du tycker olika, men jag blir lite irriterad av att du verkar vara faktaresistent. Du har fortfarande inte fattat, eller nog snarare låtit dig förstå, att homoosexuella är som folk är mest och för barn precis som de flesta andra.
Svar på tråden Båda syskon gay?