Inlägg från: Anonym (Händer) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Händer)

Båda syskon gay?

Jonas Gardell har en syster som också är homosexuell. Jag vet inte om det är vanligt eller inte? Jag har själv flera barn, en är vuxen och är gift med en partner av samma kön. Yngsta är nog också homosexuell men jag vet inte säkert.

Jag är vare sig ledsen eller bitter. Bara barnen får fina och lyckliga liv och snälla människor kring sig får de vara lagda åt vilket håll som helst.

• Anonym (Händer)
    Anonym (Ofelia) skrev 2018-02-16 23:23:01 följande:

Förstår ni inte det?

Jag vill se mina barn med familjer, äkta familjer med blodsband. Jag skulle skämmas, skulle inte kunna presentera min dotter som "Sara och hennes fru Camilla".

Jag vet inte hur jag skulle kunna klara att hantera det.

Jag är stolt när jag presenterar mitt barn och partnern. Alltid. Men jag villkorar inte min kärlek som du gör. Synd att dina barn fick en så trångsynt förälder
  • Anonym (Händer)
    Anonym (Ofelia) skrev 2018-02-16 23:32:25 följande:

Jag är också stolt när jag presenterar mina söner och deras fru respektive flickvän.

Minst lika stolt när jag presenterar mitt barnbarn!

Trångsynt?

Ja det får du gärna tycka.

Är ditt barn homo?

Ja, det har jag redan skrivit. Jag tycker du är trångsynt ja. Det är synd om alla barn vars föräldrar villkorar kärleken till dem.
  • Anonym (Händer)
    Anonym (Ofelia) skrev 2018-02-16 23:42:07 följande:

Jag villkorar inte min kärlek till mina barn, dock skulle jag inte kunna känna glädje om någon av dem var homo.

Jag har rätt till mina känslor oavsett vad du eller någon annan tycker.

Blev du inte ledsen när du först fick veta om ditt barns läggning?

Ja och dina barn har rätt till sina känslor. Nej inte ett dugg ledsen, förstår inte varför jag skulle blivit det? Om hen kommit ut som mördare, nazist, terrorist eller rasist hade jag blivit ledsen men homo? Tror du dom är monster eller?
  • Anonym (Händer)
    Anonym (Ofelia) skrev 2018-02-16 23:42:59 följande:

Tyvärr kan man inte få barnbarn då. =( 

Klart man kan.

Men nu anar jag vem du är, du anser inte att adoptivbarn är riktiga barn heller?
  • Anonym (Händer)
    Anonym (Ofelia) skrev 2018-02-17 00:54:23 följande:
    Det kommer en, inte så fräsch, lukt av 30-tal från dig. Då sprang en kompis till dig runt och pratade om genetik och rena raser. I själva verket var det en del jude i honom också, kanske är det så att fröken Ofelia är adopterad?

Men du, vilken himla tur att du fick sådana härligt fertila söner som kunde bygga på den rätta rasen.
Svar på tråden Båda syskon gay?