Är allt i livet en lögn?
Det kommer aldrig bli detsamma igen, det är säkert. Men ta inte förhastade beslut, man tänker inte klart när man är förbannad.
Ta en paus från varandra, be han flytta ut ett par månader. Var ensam, saknar du er, så kanske du vill ha kvar honom.
Han har mycket att bevisa..
Nu kommer en provocerande förklaring jag har, ta det på rätt sätt.
Män och kvinnor kan vara otrogna av olika anledningar, för kvinnor krävs det oftast en känslomässigt samband, oftast
Män kan vara det bara för att vi saknar sex, eller uppmärksamhet.
I mitt fall var det det senare.
Jag älskar henne fortfarande, men vi kommunicerade inte, hade ingen sex, jag gav massor med uppmärksamhet men fick inget tillbaka.
Och när det väl kom från någon annan, som ville ha sex, och visade intresse, föll jag. Men absolut inte känslomässigt.
Om du ska prata med någon, prata med en riktigt parterapeut eller psykolog, bra manliga vänner ger råd och kan sätta sig in hur din man tänkte.
En kvinna vet hur du känner dig, men en man kan ge råd ingen annan kan tänka på, och nu måste du verkligen veta hur HAN tänkte när han gjorde detta mot dig.
Stay strong, ge inte upp riktigt än
För det första: Varför måste hon vänta med beslut, hon kan mycket väl satsa på sig själv direkt pang bom dumpa honom och ta beslutet att han valde bort henne sekunden han valde att nudda någon annans trosor. Det är inte hon som saknar honom varför skulle hon sakna en otrogen idiot? Det är han som kommer sakna henne och då kommer hon vara upptagen med sitt nya liv för det är hon värd! Vadå ge inte upp vadå stay strong? Hon ska ge upp imbacillen till Karl den hon inte ska ge upp på är sig själv och sin rätt till lycka och respekt. Hon är stark genom att kasta ut äcklet med huvudet före så oroa dig inte.
För det andra: Kan en vuxen man inte använda sina ORD och måste köra in sin kuk i nya fittor som sitt kloka sätt att kommunicera "seee miiig" då är det ingen man för en kvinna. Du kan omöjligt älska någon du medvetet bedrar för att hon inte gav stackars dig nog uppmärksamhet, det är en aktion av egoism och egoism och " älskar dig" är varandras motsatser. För din information, bara för att du inte tog dina knull känslomässigt betyder det inte att din partner inte gjorde det, vissa har känslor.
För det tredje: Hon ska inte ta råd av otrogna män hon ska ta råd av BÄTTRE män som har talförmåga och inte drar långsökta ursäkter att det var deras partners fel för att lätta deras otrogna samveten.
För det fjärde: Förvänta dig inte kärlek eller respekt när du är gjord av motsatsen.
Tips! Min man om han inte får uppmärksamhet, då säger han det och ibland håller han till och med fast mig eller blir arg så jag kan fråga "vad står på?" Så du förstår man måste inte knulla andra för att nå fram till sin partner, det är inte en effektiv väg att gå, fråga en riktigt bra psykolog.
Vad nervärderande det måste vara för din partner du var otrogen mot, att du sitter och låtsas älska henne när du ger råd till kvinnor i hennes sits att gilla sådana som dig.
Nej tack fortsätt vara ett lakan, det är vad du är bäst på.