Barbados skrev 2018-02-19 18:29:54 följande:
Tyvärr tror jag att det är så de flesta landsting resonerar. Om man vill ha hjälp vid ett misstänkt missfall så pass tidigt i graviditeten, utan att man har mer allvarliga symptom, måste man åka in till akuten. Och många avråder från det eftersom ett misstänkt missfall inte anses vara akut.
Som jag skrev tidigare så åkte jag in till akuten för att jag behövde besked. Jag mådde så otroligt dåligt av att misstänka ett missfall utan att veta. Men det måste man bedöma själv.
Jag är verkligen ledsen att du inte fick mer stöd! Håller tummarna för att symptomen lägger sig och att den lilla krabaten mår bra i magen!
Tack snälla ! Jag är så ledsen och försöker va samtidigt stark jag tror ej den stannade jag har inga syntom alls mer men får försöka tänka att Gud visste varför detta hände mig kanske nåt fel på barnet!
Jag har varit gravid tidigare 4 gånger och allt gick utan problem ! Vi började med femte för tre år sen och föra året fick ett missfall och nu igen men den andra va inte alls likt detta och den andra redan v 4 nu var jag 8+5
Tack för att ni finns kärlek till er