• VictoriaL

BIM 11 mars

Hej!

Här är vi inne på fjärde försöket för tredje barnet. Börjar känna mig lätt frustrerad, men framför allt är jag så taggad nu och hoppas att det tar sig denna gång!

Därför undrar jag nu om det finns fler med samma BIM och att vi kan följas åt!! :)

Tog första ÄL-test idag. Clearblue digital visade neg, men på stickan såg man tydligt streck, dock inte jätte starkt men det gick inte att missa. Är det ändå ÄL pågång snabbare än jag tror? (känner mig så värdelös på ÄL-test)

• Svar på tråden BIM 11 mars
  • Jagerika

Vad jag har förstått så måste kontrollstrecket och det andra strecket vara lika starka för att vara positivt :) mina ÄL test har alla två streck jämt.

jag och sambon försöker skaffa första barnet och väntar också på ÄL

• VictoriaL
    Jagerika skrev 2018-02-19 15:18:57 följande:

Vad jag har förstått så måste kontrollstrecket och det andra strecket vara lika starka för att vara positivt :) mina ÄL test har alla två streck jämt.

Va kul!! När har du BIM?

Okej, blev så fundersam när jag såg två streck men den visade neg :)
  • Jagerika
    VictoriaL skrev 2018-02-19 19:21:48 följande:

Va kul!! När har du BIM?

Okej, blev så fundersam när jag såg två streck men den visade neg :)

Jag hade precis mens den 16-18 så det varade bara ca 2 dagar men det är nog normalt eftersom jag slutade med mina piller i december och kroppen inte har ställt om sig än, tror jag har ÄL runt 4 mars men är ju inte säker då jag har så oregelbunden mens! :)
  • Nicole92

Åh va spännande att få följa er!

Har själv bim den 10e mars. Så hoppas det blir ngt denna ägglossning ????????

Det är andra försöket med 2a barnet ????

• Liten 2018
    Jagerika skrev 2018-02-19 15:18:57 följande:

Så här såg mina ut, inte så svårt att veta stegringen. Hoppas du får signal på när å lycka till. Själv har jag BIM runt den 3/4 mars.
  • VictoriaL
    Nicole92 skrev 2018-02-21 18:58:54 följande:

Åh va spännande att få följa er!

Har själv bim den 10e mars. Så hoppas det blir ngt denna ägglossning ????????

Det är andra försöket med 2a barnet ????

Va kul!! Hoppas det tar sig!

Nu är vi på äl-2, så vi kämpar på och hoppas det tar sig!! Andra barnet blev till på första försöket och jag hade noll koll på ÄL osv... Denna gång känner jag mig otålig haha
  • VictoriaL
    Liten 2018 skrev 2018-02-22 14:48:35 följande:

Så här såg mina ut, inte så svårt att veta stegringen. Hoppas du får signal på när å lycka till. Själv har jag BIM runt den 3/4 mars.

Det där var ju så tydligt!! Jag använder digitalt och när jag kollat på stickan var den för tre dagar sedan super stark, i morse var den väldigt svag. Vet inte hur mycket påverkan det har att jag jobbat natt och där med späder ut urinen....

Vill så gärna få det där pluset den här månaden :)
  • Liten 2018
    VictoriaL skrev 2018-02-22 18:31:25 följande:

Det där var ju så tydligt!! Jag använder digitalt och när jag kollat på stickan var den för tre dagar sedan super stark, i morse var den väldigt svag. Vet inte hur mycket påverkan det har att jag jobbat natt och där med späder ut urinen....

Vill så gärna få det där pluset den här månaden :)

Hoppas att min vetskap om ÄL gör att även simmarna når fram i tid :)

Hoppas du får träff på ÄL så du lär dig kroppen. Sen ska ägget å simmarna fixa resten.

Lycka till!
  • VictoriaL

Blir nästan tokig! Har inte fått något starkt streck på ÄL-testen. Idagr det 14 dagar kvar till mens och endast jätte svagt streck... Har jag missat ÄL denna månad helt och hållet :(

• Jagerika

Igår fick jag äntligen glad gubbe på ÄL testet! Så BIM är ca 20 mars och vi myser på som attan hemma nu :D hoppas det tar sig!!

Svar på tråden BIM 11 mars