• Nicole92

BIM 11 mars

Åh va spännande att få följa er!

Har själv bim den 10e mars. Så hoppas det blir ngt denna ägglossning ????????

Det är andra försöket med 2a barnet ????

• Nicole92
    Jagerika skrev 2018-03-09 07:19:05 följande:

För min del så känner jag ingenting! Är endast extremt trött dom sista dagarna och har läst att det är många som inte ens märkt att dom varit gravida för dom inte haft symptom så jag hoppas att det är så för min del också :) hur ligger det till för dig?

Jag har varit jätte trött men de kan bero på min dotter som. Vaknar på nätterna nu. Sen kan jag vakna på nätterna o va sjukt hungrig... Jag brukar aldrig vara hungrig annars ???? annars känner jag ingenting... Testa igår och då va de negativt men ska se om mensen kommer annars får jag testa nästa vecka.
  • Nicole92
    VictoriaL skrev 2018-03-10 18:38:40 följande:

Jag har som mensmol, men har testat i morse och det var negativt... Börjar tappa hoppet att jag blivit gravid den här månaden :/

Åh nej ???? jag väntar fortfarande.. Vågar inte testa än.. Lovat mig själv att jag ska vänta tills på onsdag för då borde de synas om de är ngt annars är de väl bara att invänta mensen då...
  • Nicole92
    VictoriaL skrev 2018-03-11 14:59:47 följande:

Kan inte ge upp då jag känner mig väldigt gravid!! Trött, riktig mensmol och uppsvullen som bara den. BIM idag testade först med babyplan tidigt som var tok negativt. Men nu på eftermiddagen tog jag ett vanligt clearblue och vet inte om jag fått spökstreck eller om det faktiskt är så att det är ett väldigt svagt plus?!?!?

Åhhh jag hoppas verkligen att det stämmer och att det i te lurar sönder mig!!

Åh ta ett test om någon dag ???? min kompis håller på att skaffa barn själv och då sa läkaren bara att hon skulle använda clearblues tester. Så testa ett sånt om någon dag ???? håller tummarna för dig????

Själv har mensen inte kommit än och känns inte som den är påväg heller ???? har molande värk i magen men inga andra symtom ???? så vågar inte ens hoppas
  • Nicole92
    VictoriaL skrev 2018-03-12 07:55:03 följande:

Helt sjukt underbart!! Tror knappt att det är sant!!!!

Åhhh grattis ???? jag har beställt gravtest hem nu så jag ska testa ????
Svar på tråden BIM 11 mars