Hur långt innan/efter brukar era varor från Wish komma?
Som rubriken säger. Kommer era varor ni beställt oftast på utsatta datum eller får ni de tidigare/senare? :)
Som rubriken säger. Kommer era varor ni beställt oftast på utsatta datum eller får ni de tidigare/senare? :)
Oftast fått tidigare men ibland några dagar efter datumet. Det är en ungefärlig beräkning :)
Ska du beställa nu så hoppas jag att du sett artiklarna på senaste :)
Tack för svar. Jag hade precis beställt när jag hörde om att de skulle höja frakten :) Ok hoppas paketen kommer snart :)
Tänk på att från första mars får man betala tull för att hämta ut paket från Kina. Mao kommer det inte löna sig längre. Ca 100:- per paket. Hinner du få hem dina saker innan dess så slipper du undan. Jag kommer inte beställa mer från wish just därför. Blir inte lika billigt då helt plötsligt. Då det ofta är lång leveranstid är det lite på gränsen att beställa nu. Ja om du vill riskera extra avgift så kan du såklart beställa nu.
För oss har det tagit en dryg månad de få ggr vi beställt. Nu fick dottern beställa två saker, en sista gång, men endast en vara är på väg och den lär inte heller hinna komma innan 1 mars så det blir två dyra paket. Typan.
Kan ta allt från någon vecka till över två månader! Så datumet som uppges kan man inte alls förlita sig på, det är väl mest att om man inte fått varan till det datumet så kan man meddela det och få pengarna tillbaks (och även om varan sedan dyker upp så får man behålla den såklart).
Undrar över det där med den extra kostnaden som postnord ska ta ut, kan de göra det på en vara som man redan har betalat enligt de regler som gällde då man beställde? Nästan allt kommer ju direkt i brevlådan så vet inte hur de ska kunna kräva in den där extra avgiften när det redan är betalt?
(Limpan) våra beställningar har aldrig hamnat i brevlådan utan kommit som paket.
Kollade nu och vi beställde två små saker 31/1. Båda varorna står som "Behandlade och beräknade att levereras mellan 1-4 feb".
Ingen vara har kommit ännu.
(Limpan) våra beställningar har aldrig hamnat i brevlådan utan kommit som paket.
Kollade nu och vi beställde två små saker 31/1. Båda varorna står som "Behandlade och beräknade att levereras mellan 1-4 feb".
Jepp, Nervpreggo lång och dyr leverans att vänta mig antar jag
(Limpan) skönt att få det hem i lådan. Vi bor i lgh och där går inte mycket in genom brevinkastet.