• Barkenibaken

    Systers make på grindr

    Jag har hittat min systers make på grindr för ett par veckor sedan borde jag berätta för henne om att jag har sett han där eller borde jag bara låta dom leva sina liv jag och min syster har ju inte så jättestor kontakt hon kanske även känner till att han är på grindr så borde jag säga något?

  • Svar på tråden Systers make på grindr
  • Femhenist

    Precis som du säger så vet vi ju inte om din syster har gett sitt OK till detta. Men du kanske skulle säga till svågern att - Vad du och syrran har för relation angår inte mig, men det faktum att du finns identifierbar på grindr kan ju få människor som känner er att känna sig lite obekväma med att hitta dig där. I värsta fall kan det ju spridas tråkiga rykten, och det skulle ju vara olyckligt om ni har en öppen relation. I er situation skulle jag överväga att vara tydliga med att ni har en öppen relation om det är så.

  • Glinda från Oz

    Du ska absolut berätta det, det finns ingen veckan om saken. Det är ett enormt svek om du vet att han sitter på en dejting/sexsida utan att säga något, jag hade haft svårt att komma över något sådant. Är det något hon vet eller något de kommit överens om är ingen skada skedd och alla kan gå vidare med sina liv så jag förstår inte hur det kan vara ett argument till att inte säga något.

  • Armiida

    Berätta så klart! Jag skulle vara så djupt besviken om det framgick att min syster skulle vetat något sådant och inte berättat. Hade nog sagt upp det sista kontakten med en sådan syster. 

Svar på tråden Systers make på grindr