Inlägg från: Anonym (Novis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Novis)

Tinder - hur gör man??

Har precis skaffat Tinder och swipat ett antal män åt höger och fått några match.

Vad gör jag nu?? Måste jag starta messen eller kan jag bara vänta på att någon man gör det? Vad händer om jag inte messar mina matches? Försvinner dom?

• Svar på tråden Tinder - hur gör man??
  • Anonym (Novis)

Ok, en jättedum fråga då, hur vet jag vem som matchade sist...?

• Anonym (Novis)
    mammaåten skrev 2018-02-19 20:28:09 följande:

Om du trycker på gilla och du får upp ?du har matchat med xxx? på en gång så fick du den sist

Aha ok Tack
  • Anonym (Novis)
    mammaåten skrev 2018-02-19 20:28:09 följande:

Om du trycker på gilla och du får upp ?du har matchat med xxx? på en gång så fick du den sist

Nu hände exakt det. Alltså förväntas jag börja skriva ?! Shit alltså. Tycker det här är skitläskigt ska börja dejta efter en 15 år lång relation
  • Anonym (Novis)
    Anonym (Singel) skrev 2018-02-20 07:34:01 följande:

Jag har haft Tinder i ca 6 månader, matchat med många män. Men efter ett par meddelanden fram och tillbaka så slutar männen att svara. Varför?

Jag tar bort personen om denne inte har svarat på ca en vecka. 

Nu är jag ju ny på detta, men spontant slutar de väl svara för att du uppfattas som ointressant?
  • Anonym (Novis)
    Anonym (Singel) skrev 2018-02-20 08:49:20 följande:

Har samma problem, har brutit upp från ett 16 års långt förhållande! 

Är du på någon dejting-site än?
  • Anonym (Novis)

Nu är jag igång lite mer Men hur gör jag för att skicka en bild via Tinder? Ett helt vanligt foto. Hittar bara att skicka GIF?

• Anonym (Novis)
    TriC skrev 2018-03-15 10:38:56 följande:

Ja, de flesta män (tror jag) sveper höger på nästan samtliga kvinnor för att på så vis få fler matchningar. Män är inte så kräsna när de bara söker sex.....

Jag svipar vänster på nästan samtliga män. Har två match nu och 100+ likes och känner mig rätt nöjd så.
  • Anonym (Novis)
    Love69 skrev 2018-03-16 16:50:06 följande:

Känner du till Google?

Jag har googlat men hittade bara skicka gif. Det kanske inte går helt enkelt.
  • Anonym (Novis)

Hur tar jag bort en match?

• Anonym (Novis)
    Love69 skrev 2018-03-27 16:02:26 följande:

Tinder är nog inget för dig om vi säger så...

Love69 skrev 2018-03-27 16:02:26 följande:

Tinder är nog inget för dig om vi säger så...

Tack för ditt trevliga och tillmötesgående svar.
Svar på tråden Tinder - hur gör man??