• Anonym (Hotellonaneraren.)

    Onanera på hotellet

    När man sitter i sin ensamhet på hotellet så kanske man ställer sig frågan, Vilka onanerar när man är själv på hotellen veckorna igenom.
    Jag ligger ute hela veckorna och då kommer ofta en p-film och lite onani på kvällarna.
    Hur vanligt är det och vet er partner där hemma att ni gör det?
    Tittar ni lite extra på frukosten och undrar vilka har haft sex under kvällen och vilka som har onanerat.

  • Svar på tråden Onanera på hotellet
  • Anonym (Totalonanist)

    Trodde att resande säljare hade en snygg tjej i varje stad att träffa....

  • Anonym (Kvinna)

    Har aldrig ägnat en tanke åt vilka som har haft sex eller onanerat när jag äter frukost på de ibland nödvändiga jobbresorna. Eftersom jag är vuxen händer det att jag onanerar eller har sex om lusten faller på, vad som skulle vara så speciellt med det vet jag inte..

  • Anonym (Linux)

    Brukar ni kvinnor ha med dildo när ni reser eller tar ni det som finns till hands om lusten faller sig på?

  • Anonym (Hotellonaneraren.)

    Nu ligger jag på hotellrummet och det börjar bli dax att onanera lite, någon fler som är på G nu?

  • Anonym (Dalkarl)

    Klart det händer. Men det där frukostgluttandet ägnar jag mig inte åt...

  • krsd kille

    O ja, klart man gör. Tittar efter någon på kvällen i hotellrestaurangen som man kan tänka sig ha kul med oxå.

  • Anonym (Rune)

    Samma gäller här! Nyss installerat mej på hotelrummet och nu blir det en runk innan det är dags att sova.

    Verkade dött på damfronten nere i foajén. Hoppas det dyker in nåt kvinnogäng senare under veckan.

  • Anonym (Hotellonaneraren.)

    Ny hotellnatt och dax att onanera igen, härligt att ligga i sängen och titta på amatörporr. Undra om det ligger fler här på hotellet och onanerar eller hittat ett knull för kvällen nere i baren.

  • krsd kille

    Sitter här med samma tankar om det finns några damer som är sugna på hotellet. Ska gå ner och titta, finns det inga så blir det en runk när jag kommer upp.

  • Anonym (Skjutglad lem...)
    Anonym (Hotellonaneraren.) skrev 2018-03-27 21:49:48 följande:

    Ny hotellnatt och dax att onanera igen, härligt att ligga i sängen och titta på amatörporr. Undra om det ligger fler här på hotellet och onanerar eller hittat ett knull för kvällen nere i baren.


    Kan ju alltid sätta upp en lapp i hotellbaren.

    "Trevlig man med skjutglad lem söker psykisk och fysisk kvinnlig stimulans ikväll"

    Rum...

    Sätt på en kanna Gevalia...
  • Anonym (Rune)

    Ny vecka på hotell. Inget napp idag heller. Dock såg jag en kvinna genom ett fönster mittemot iklädd endast en t-shirt. Tyckte mej hinna skymta en buske. Det får duga som inspiration för mitt runkade ikväll.

  • Anonym (Skjutglad lem...)
    Anonym (Rune) skrev 2018-03-27 23:44:08 följande:

    Ny vecka på hotell. Inget napp idag heller. Dock såg jag en kvinna genom ett fönster mittemot iklädd endast en t-shirt. Tyckte mej hinna skymta en buske. Det får duga som inspiration för mitt runkade ikväll.


    var hon inte rakad? lider med din runkbroder..
  • Anonym (H)

    Man knullar ju på hotell, så varför inte onanera om man är själv? Ser inget fel i det. Dock har jag aldrig funderat på om vilka som har haft sex eller onanerat, nej. Sex och onani är ju det naturligaste som finns, så jag finner ingen spänning i att fantisera om andras sexliv.

  • Anonym (Rune)

    Nej, tror det var dåligt rakat.. Var på långt håll och under kort tid jag såg henne skymta förbi. Men det såg mörkt ut där nere.

    Tack för omtanken!


    Anonym (Skjutglad lem...) skrev 2018-03-27 23:45:06 följande:

    var hon inte rakad? lider med din runkbroder..


  • Anonym (Par)

    När jag tar in på hotell är det med frugan och då brukar vi knulla.

  • KimLinnefeldt
    Anonym (Par) skrev 2018-03-28 13:32:11 följande:

    När jag tar in på hotell är det med frugan och då brukar vi knulla.


    Ja, hotellsex är finfint.
Svar på tråden Onanera på hotellet