• Flansen

Gravid igen efter missfall? Omöjligt?!?

Villhabebisnu123 skrev 2018-03-07 10:34:33 följande:
    Hej Isaa1998

Jag hade missfall i januari i v9 och skrapades. Mina tester visade positivt i 4 veckor men mina symtom försvann bara nån dag efter skrapningen.
    Jag kände av första mensen och ägglossningen mer än jag brukar. Enligt MB kan man göra det.
    Så det kanske är mensen som är på gång så det är det du känner. Tänkte eftersom testerna visar negativt. Vissa mår ju illa och tom spyr när de ska ha mens och att brösten ömmar är ju också vanligt.

Man kan även bli gravid direkt efter missfall utan mens emellan så visst finns chansen att det är det du har blivit.

Jag var tvungen att vänta då jag fick vänta på att de skulle se om jag hade Mola eller ej. Som tur var hade jag inte det och 4 veckor efter jag gjort skrapningen fick jag svar och samma dag hade jag ägglossning så då hade vi sex. (bara en gång denna gången runt ägglossningen)

Hade BIM igår men har inte vågat testa. De säger att det är vanligt att bli gravid fort efter missfall så jag hoppas jag är det och kanske är det så att du också är det.
    hur gick det för dig? var du gravid? är i samma situation som dig :)
Svar på tråden Gravid igen efter missfall? Omöjligt?!?