Otrogna se hit!
Hej! Du som är eller har varit otrogen och dolt det för din partner. Hur skulle du agera vid en konfrontation? Alltså att hon frågar rätt ut, face to face, om du varit otrogen.
Hej! Du som är eller har varit otrogen och dolt det för din partner. Hur skulle du agera vid en konfrontation? Alltså att hon frågar rätt ut, face to face, om du varit otrogen.
Vad är din anledning att inte berätta från början? Det måste vara att du vet att tjejen inte skulle vilja ligga med dig om hon visste, och det finns en anledning till det. Och sen om du nu bara bryr dig om de du älskar, och först då berättar, Hallå!? Du krossar ju någon du älskar i så fall. Jag tycker ditt sätt att tänka är extremt egoistiskt.
Du menar alltså du kan behandla främlingar hur illa som helst? Det säger en hel del om din inställning.
Jag tycker att DU borde tänka på hur DU behandlar okända människor.
För de flesta människor är monogami viktigt. Vill du bryta mot en norm, så meddela det tidigt! Jag säger inte att polygami är fel - men då ska alla vara införstådda med förutsättningarna från första början.
Varför vill du hålla det hemligt i början?
Det har blivit en principsak. Trött på att den som är poly ska förklara istället för att den som är mono gör detdet.
Så din "princip"och att du är lite "trött" på att behöva förklara är viktigare än att du riskerar att såra och krossa andra människor!? Förstöra andras psykiska hälsa? Tips: Ha ett standard sms i anteckningsboken på mobilen som du skickar till alla nya kontakter där du välformulerat förklarar din polyamorösa läggning. Då blir det inte så "jobbigt" och du riskerar inte att bidra till den ökade mentala ohälsan.
Superlätt att undviks. Bara en fråga bort.
Bra att du är gift nu. För det berättar du väl!?
Bra att du är gift nu. För det berättar du väl!?
Inte om jag söker ONS på krogen eller tinder. Men blir ju tydligare när det gäller längre sikt eftersom det då är svårt att inte nämna min fru iom att hon är en så pass stor del av mitt liv.