• vicrub

Febril googling den tiden på månaden, gravid?

Hej,

Här sitter jag den tiden på månaden då jag googlar som mest gällande graviditetsymtom. Jag har ett barn sedan tidigare så gravid har jag varit men hur blev Det så att jag blev likadan igen? Vi har försökt ett tag att försöka bli gravida men denna gång är det annorlunda.

Ingen mens ännu BIM bara plus 1 så det kan lika gärna dundra till. Men nu har jag en livmoder som känns svälld men ingen värk. Nästäppa. Ytterst sparsamma flytningar som är som äggvita whaat?! Tunga och fylliga bröst men inte ont.

Missad ägglossning?

Negativt test på bim.

Ja som ni förstår vill jag bara kolla lite och hur andra haft det och om ni varit gravida såklart?!

• Svar på tråden Febril googling den tiden på månaden, gravid?
  • vicrub

Ingen?

Nu är det bim +2 ingen mens och känner inte av att det ska komma någon heller. Men negativt test ???? finna det fortfarande hopp? Vad tror ni? Testade med clearblue som ska ett plus...

Vad tror ni medmänniskor?

• Jsv17

Jag testade negativt både på bim och bim+2 och dock positivt först bim +3. Såklart det finns hopp så länge mensen inte kommer men det verkar rätt ovanligt att testa negativt på och efter bim vid graviditet, men jag vet ju med säkerhet att det händer ibland

Hoppas det blir ett pluss för dig!

Mamma till en liten pojke sedan 9-12-17
  • vicrub
    Jsv17 skrev 2018-02-23 15:35:36 följande:

Jag testade negativt både på bim och bim+2 och dock positivt först bim +3. Såklart det finns hopp så länge mensen inte kommer men det verkar rätt ovanligt att testa negativt på och efter bim vid graviditet, men jag vet ju med säkerhet att det händer ibland

Hoppas det blir ett pluss för dig!

Vad spännande att höra då finns det ett litet hopp ändå :) Tålamodet är så dåligt och jag hoppas så innerligt att det är en bebis. Vi har snart försökt i 2 år ????
Svar på tråden Febril googling den tiden på månaden, gravid?