När är risken som störst för en gift kvinna att vara otrogen?
Finns det olika risker vid olika åldrar?
Finns det olika risker vid olika åldrar?
Risken är som störst när en människa anser att moralen och värdigheten i att vara sin partner trofast som man lovar med hela sitt väsen, bara var ord när man känner att man är värld det bästa av två världar även om det innebär att man är en lögnare bedragare och krossar sitt förhållande och stampar över sin partner.
Detta har ingen åldersgräns. En 14 åring kan göra det lika mycket som en 50 åring eller 30 åring.
Eftersom låg självkänsla inte har med åldrar att göra.
Risken är som störst när en människa anser att moralen och värdigheten i att vara sin partner trofast som man lovar med hela sitt väsen, bara var ord när man känner att man är värld det bästa av två världar även om det innebär att man är en lögnare bedragare och krossar sitt förhållande och stampar över sin partner.
Detta har ingen åldersgräns. En 14 åring kan göra det lika mycket som en 50 åring eller 30 åring.
Eftersom låg självkänsla inte har med åldrar att göra.
Jag gissar att det är när barnen är i förskole/början av skolåldern. De är inte småbarn och tar all tid och energi men hon har en större drive att hitta tillbaka till sig själv, kanske är sur på sin man för att hon fått ta mer jobb med barn och hem och dessutom mår dåligt över sin kropp efter barnen och vill ha bekräftelse och förnyat intresse att utveckla sig själv och bli sedd som något annat än en mamma. Hon börjar jobba igen och kanske får nya arbetskompisar. Relationen hemma är sliten efter småbarnsåren.
Det tror jag är absolut störst risk.
Sedan också förstås i början av en relation innan man kommit varandra nära/blivit kär/vill satsa när nyförälskelsen gått över och hon egentligen vill lämna men är konflikträdd.
Jag tror det har med med med kvaliteten på relationen att göra. Andra blir mer intressanta om ens relation inte är bra.
Jag får lägga en röst på klimakteriet för jag har inte varit så sugen på sex sedan jag var 20.
Det är tydligt hormonellt och följer månadscykeln, bara mer intensivt än på länge.
Började en period fantisera om kollegor som egentligen inte alls är intressanta jämfört med den fantastiska man jag har. Tänker verkligen inte göra något alls men jag märker att impulsen finns där.
Jag får lägga en röst på klimakteriet för jag har inte varit så sugen på sex sedan jag var 20.
Det är tydligt hormonellt och följer månadscykeln, bara mer intensivt än på länge.
Började en period fantisera om kollegor som egentligen inte alls är intressanta jämfört med den fantastiska man jag har. Tänker verkligen inte göra något alls men jag märker att impulsen finns där.
Under ägglossning?
Ganska jämnt fördelat. Jag trodde att det var mer olika.