Inlägg från: Anonym (Nej!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej!)

Friendzonad

Anonym (Oscar) skrev 2018-02-25 14:43:09 följande:

Hon har ju tyckt om mig men har tröttnat på mig pga att jag va osäker!

Varför skulle jag inte kunna få henne att gilla mig igen?

Och såna som dig behöver inte kommentera mitt inlägg.

Jag söker tips från folk som har varit i min sits innan och som har lyckats.

Hon vet att hon har dig nu och risken är enorm att hon inte bara kommer att utnyttja dig men bli direkt grym  och elak mot dig på typiskt manipulativt tjejvis.

Hon kommer att dominera dig socialt för att hon kan och dessutom dela med sig av detaljer och delar av sitt dejtingliv med andra killar med en oskyldig ton samtidigt som hon vet att det gör dig illa.

Tjejer vet att sex är makt och de har en medfödd förmåga att spela på det.
  • Anonym (Nej!)
    Anonym (Suck) skrev 2018-02-26 08:35:06 följande:
    Men hur läser du?! Jag låg inte med en enda av dom!!! Flirtade inte heller!!!

Jag skrev att KILLAR ofta manipulerar TJEJER genom att friendzona dom men låta tjejerna tro att dom typ är på väg att bli ihop hela tiden för att kunna ha sex med dom ibland.

Och inte med mig då för jag har aldrig gått på sånt men flera vänner har.
    Det är också vanligt att killen säger något kryptiskt som är öppet för olika tolkningar som att "Jag vill inte ha ett förhållande!" till tjejen.

Varpå tjejen tar det här vaga tvetydiga beskedet till sina tjejkompisar för att köra det genom vadmenarhan-kvarnen om och om igen tills man kommer fram till att killar är omöjliga att förstå och man vet inte riktigt vad han kan mena, egentligen.
Svar på tråden Friendzonad